🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

صنعت برق کشور پرچم دار خدمت رسانی پایدار به مردم است

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت روز ملی صنعت برق و روز جهانی کار و کارگر گفت: صنعت برق کشور پرچم دار خدمت رسانی پایدار به مردم است.

به گزارش گروه استان‌های اخبار از اهواز ، خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز ضمن تبریک روز ملی صنعت برق و روز جهانی کار و کارگر و تقدیر از تلاشگران این صنعت بویژه کارکنان و خانواده این نیروگاه، صنعت برق را پرچم دار و نماد خدمت رسانی مستمر و پایدار به مردم شریف ایران اسلامی دانست.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

بی تردید نقش انرژی برق در جوامع، نقشی حیاتی و استراتژیک است بطوریکه بدون این انرژی اثرگذار، نمی‌توان شاهد روند روبه رشد توسعه، آبادانی و ارائه خدمات به مردم جهت تامین آسایش و رفاه آنان باشیم. صنعت برق ایران نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های کشورمان سرشار از دستاورد‌ها و افتخارات بی بدیلی است که در تاریخ پر افتخار میهن مان ماندگار و جاری خواهد ماند.

تلاش شبانه روزی تلاشگران این عرصه به منظور تامین برق مورد نیاز مردم در شرایط مختلف بویژه در فصل تابستان و ایام پیک مصرف برق جلوه‌ای از کوشش بی منت، ایثار و جهادی در راه خدا است و خرسندیم که خداوند منان این فرصت را به ما در نیروگاه رامین داده تا با خدمت رسانی مستمر و پایدار نقشی اثرگذار و ماندگار داشته باشیم.

سرزمین خوزستان همواره میعادگاه ایثارگران و مجاهدانی بوده که در راه کیان و اعتلای کشورمان نقش آفرینی کردند و بی شک دستاورد‌های این صنعت حیاتی نیز مرهون سرمایه‌های انسانی بویژه کارگران متعهد و تلاشگری است که همواره با تکیه بر لطف خداوند منان و در شرایط سخت و طاقت فرسا در مسیر اهداف و رسالت این صنعت تحول محور، گام برداشته تا خدمت رسان شایسته‌ای برای ملت شریف ایران اسلامی باشند.

اینجانب روز ملی صنعت برق و روز جهانی کار و کارگر (هفته بسیج کارگری) را به کلیه کارکنان صنعت برق کشورمان بویژه همکاران و خانواده بزرگ نیروگاه رامین تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم با تکیه بر الطاف بیکران الهی، رهنمون‌های مقام عظمای ولایت و تدابیر مدیران و مسئولان صنعت برق و با تقویت همدلی و همکاری همه تلاشگران نیروگاه بتوانیم در مسیر تحقق رسالت خود بویژه در ایام تابستان و پیک مصرف برق بیش از پیش موفق باشیم.

خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋