🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تأکید امام جمعه شهربابک بر شناسایی نیازمندان

امام جمعه شهربابک بر ضرورت شناسایی نیازمندان و خدمت‌رسانی جدی‌تر مسئولان به مردم، اقشار ضعیف و کارگران این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمان ، حجت الاسلام علی اصغر انصاری، امام جمعه شهربابک در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: در این ماه باید روی شخصیت خودمان کار کنیم، تا شایسته سربازی امام زمان باشیم.

او به ضرورت شناسایی نیازمندان و خدمت‌رسانی جدی‌تر مسئولان به مردم و اقشار ضعیف و کارگران تاکید کرد.

 

حجت الاسلام انصاری به پایبندی بیشتر مدیران دستگاه‌های شهربابک به اجرای مصوبات جلسات و خدمت‌رسانی بیشتر دستگاه‌های اداری به مردم تاکید کرد و بیان داشت: با شیوع کرونا خیلی از مشاغل بیکار شدند و دچار بحران مالی هستند که باید با همدلی بیشتر مسئولان و با حفظ عزت نفس اقشار آسیب دیده به بهترین نحو کمک رسانی را به آنان انجام داد.

سعید قائینی، فرماندار شهربابک نیز در ادامه به همدلی و تعامل خوب دستگاه‌های اجرایی و امنیتی شهربابک اشاره کرد و گفت: راه توسعه از کمک و استفاده از افراد توانمند در سطح وسیع آغاز می‌شود.

 

 او به تشکیل تیم رسانه‌ای متشکل از همه‌ی خبرنگاران شهربابک اشاره کرد و افزود: هدف ایجاد این تیم ایجاد پل ارتباطی بین دستگاه‌ها و مردم است که مسئولان موظف هستند پاسخ مسائل و مطالبات مردم از طریق این تیم رسانه ظرف کمتر از ۲۴ساعت به آنها اعلام کنند.

قائینی سال ۹۹ را سال پاسخگویی مسئولان به مردم با حداکثر سرعت دانست و تصریح کرد: دستگاه‌ها باید حداکثر همکاری را با رسانه‌های شهربابک داشته باشند.

 

فرماندار شهربابک بیان داشت: ادارات موظف هستند هر پنج شنبه گزارش فیزیکی و عملکردی خود را به صورت هفتگی اعلام و به رسانه‌ها به منظور انتشار و اطلاع رسانی به مردم ارسال کنند.

 قائینی به ضرورت داشتن کمک دستگاه‌ها به کمک به مردم و نیازمندان اشاره کرد و گفت: روسای ادارات در فضای مجازی عضویت پیدا کنند و پاسخ گو مطالبات مردم به صورت مستند باشند.

 

او افزود: شهربابک نسبت به جمعیت بالاترین مشارکت مردمی در انتخابات داشته اند که پایبندی مردم به نظام جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

 قائینی تصریح کرد: هر دستگاه پنج خانواده نیازمند را تحت پوشش کمک رسانی خود قرار دهد تا با همدلی بیشتر بازوی کمکی برای اقشار ضعیف مردم باشیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋