🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آغاز به کار رسمی سالن تغسیل آرامستان رضوان مشهد

سالن تغسیل آرامستان بهشت رضوان مشهد فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز کرد.

آغاز به کار رسمی سالن تغسیل آرامستان رضوان مشهد
به گزارش خبرنگار گروه استان های اخبار از مشهد ، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در مراسم افتتاح رسمی سالن تغسیل آرامستان رضوان، گفت: برنامه‌های مدیریت شهری برای جلوگیری از دفن غیرمجاز در این آرامستان‌ها در حال اجرا بوده، تعدادی از آرامستان‌ها که از سال ۸۸ به عنوان آرامستان متروکه مطرح شده و شورای بهداشت نیز دفن در آن‌ها را ممنوع اعلام کرده، تحت مدیریت سازمان آرامستان‌های شهرداری مشهد قرار گرفته است.


او افزود: شهرداری مشهد برای ارائه خدمات بهتر به افرادی که برای قبور موجود به این محل‌ها مراجعه می‌کنند و با توجه به نزدیکی این قبور به محل‌های مسکونی و همچنین عدم دفن جدید در آن‌ها در تلاش برای ارائه خدمات بهتر هستیم.


معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه به دنبال ارائه خدمات بهتر در آرامستان‌های این شهر هستیم، بیان کرد: برخی از این آرامستان‌ها شرایطی دارند که باید با ایجاد فضای سبز به یک محیط مناسب‌تر تبدیل شوند؛ برای سایر آرامستان‌ها هم تقویت بیشتر موضوع نگهداری و انتظامات را خواهیم داشت تا مشکلی برای ساکنان اطراف ایجاد نشود.


یعقوبی با اشاره به اینکه خدمات آرامستان بهشت رضوان مشهد همچون آرامستان بهشت رضا (ع) این شهر به‌صورت گسترده و کامل ارائه می‌شود، تصریح کرد: از امروز غسالخانه آرامستان بهشت رضوان مشهد به‌طور کامل فعال شده و به‌صورت رسمی آغاز به کار می‌کند و این غسالخانه با بهترین کیفیت ممکن پذیرش متوفیان را در دو سالن مجزای آقایان و بانوان خواهد داشت، همچنین از فردا نیز پذیرش و تدفین در بهشت رضوان مشهد را به‌صورت رسمی برای محل‌ها و بیمارستان‌هایی که به این محل نزدیک هستند خواهیم داشت.


او افزود: مسیر دسترسی فعلی به آرامستان بهشت رضوان مشهد به‌طول ۷ کیلومتر انجام شده است و ۲۰۰ متر از مسیر این آرامستان برای روکش آسفالت آماده شده که ظرف ۲ هفته آینده این کار انجام خواهد شد.


معاون شهردار مشهد بیان کرد: این مسیر کوتاه‌ترین مسیر از سمت جاده کلات است و اگر شرایط جوی فراهم باشد از دو هفته آینده به‌طور کامل ایجاد خواهد شد و کنار گذر شمالی این مسیر برای دسترسی نزدیک متناسب با نیازی که برای دسترسی احساس شود بازگشایی می‌شود.

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋