🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مشارکت ۷۳۵ کارگر بسیجی در اجرای طرح کارگر ایثار

به گزارش  گروه استان های  اخبار  از کرمانشاه ،فریدون داوری مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : شیفت ایثارمازاد بر شیفت مصوب کاری است که توسط کارگران بسیجی در حوزه‌های مختلف از جمله مداومت کاری، جمع‌آوری ضایعات، جبران عقب ماندگی تولید و کمک به ساخت و ساز درون شرکت انجام می‌شود.

مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : ۷۳۵ کارگر بسیجی در قالب ۲ هزار و ۲۰۰ ساعت کار مشارکت داشتند.

او گفت : عوائد و درآمد حاصل از اجرای شیفت ایثار در راستای کمک به مشکلات کارخانه و کارگرانی است که از نظر اقتصادی مشکلاتی دارند و نیز کمک به تولید بیشتر به منظور جلوگیری از تعدیل یا اخراج نیرو است.

مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: کارگران بسیجی خارج از ساعات کاری به صورت اضافه کار در سطح کارخانجات و کارگاه‌های نیازمند افزایش تولید بدون دریافت درآمد کمک می‌کنند.

داوری با بیان اینکه شیفت ایثار در راستای افزایش تولید است، گفت: برخی از کارگاه‌ها و کارخانه جات به منظور حفظ کارگر نیازمند افزایش تولید هستند بر همین مبنا طرح ایثار در این کارگاه‌ها و کارخانجات اجرا می‌شود.

او گفت: تعداد کارگران بسیجی به کارگیری شده در کارخانه‌ها و کارگاه‌ها بستگی به نیاز این واحد‌ها دارد.

داوری افزود: طی یک سال گذشته ۷۳۵ نفر کارگر بسیجی در قالب دو هزار و ۲۰۰ ساعت کار در ۱۵ کارگاه و کارخانه کرمانشاه در اجرای طرح شیفت ایثار مشارکت داشتند.

مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: از پنجم فروردین امسال نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز به افزایش تولید مواد شوینده و مواد غذایی در ده کارگاه و کارخانه استان شیفت ایثار اجرا شد.

او گفت: به کارگیری کارگران بسیجی در راستای اجرای طرح شیفت ایثار همچنان ادامه دارد .

 

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋