🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نماینده پارلمان روسیه: نمی توان گفت حال کیم جونگ اون وخیم است

یکی از نمایندگان پارلمان روسیه پس از گفت‌وگو با سفیر جدید کره شمالی در این کشور گفت خیلی زود است که درباره وضع سلامت کیم جونگ اون نتیجه‌گیری کنیم و بگوییم وضع او وخیم است.

به گزارش گروه بین الملل اخبار به نقل از اسپوتنیک، «کازبک تایسایف» نماینده پارلمان روسیه، امروز پس از گفت‌وگو با سفیر جدید کره شمالی در این کشور گفت گمانه‌زنی‌ها و اخباری که درباره وضع سلامت کیم جونگ اون منتشر شده است قابل تایید نیست خیلی زود است که در این زمینه به نتیجه برسیم. او گفت نمی‌توان گفت وضع سلامت کیم وخیم است.

این نماینده پارلمان گفت: «این موضوع را با سفیر در میان گذاشتیم و ایشان هیچ کدام از این شایعات را اصلا تایید نکردند. تنها بیانیه رسمی از سوی مقامات پیونگ یانگ می‌تواند یک تایید در نظر گرفته شود، اما پیش از آن درباره هرگونه نتیجه‌گیری زودهنگام احتیاط می‌کنم و به هیچ اطلاعات تایید نشده‌ای استناد نمی‌کنم. نمی‌توانیم بگوییم وضع کیم وخیم است.»

در چند روز اخیر خبر‌های ضد و نقیضی درباره اوضاع جسمانی رهبر کره شمالی و احتمال مرگ او در رسانه‌های مختلف جهان منتشر شده است و همچنان رسانه‌ها به انتشار چنین خبر‌هایی ادامه می‌دهد. برخی از خبرگزاری‌ها اخباری مبنی بر مرگ او منتشر کردند و یک وب‌سایت ژاپنی با نام «شوکان گندای» نیز اعلام کرد کیم پس از عمل جراحی در ۱۲ آوریل به اغما رفته است و در حیات نباتی به سر می‌برد. غیبت کیم در مراسم بزرگداشت جشن تولد پدربزرگش بازار شایعات را درباره وخیم بودن اوضاع جسمانی او داغ کرده است. نیویورک پست نیز به نقل از معاون مدیر یکی از شبکه‌های تلویزیونی هنگ‌کنگ اعلام کرد رهبر کره شمالی درگذشته است. همه این اخبار ضد و نقیض در حالی منتشر می‌شود که هیچ مقام رسمی پیونگ یانگ آن‌ها را تایید نکرده است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋