🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

عضویت بیش از ۶۰درصد دانش آموزان خرمشهری در نرم افزارآموزشی شاد

معاون مدیرکل و مدیر آموزش پرورش خرمشهر، از عضویت بیش از ۶۰درصد دانش آموزان این شهرستان در نرم افزارآموزشی شاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های اخبار از آبادان ،ناصر علی فر ، معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش خرمشهر گفت: باتوجه به لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی اعم از هرگونه تجمع، مدارس به عنوان یکی از مراکز شلوغ و  خطرناک در شیوع کرونا تعطیل شدند، اما روند آموزش همچنان ادامه دارد .

او با بیان اینکه معلمان و دانش آموزان همچنان در تکاپوی تعلیم و تربیت هستند، افزود: از ابتدای تعطیلی مدارس، معلمان و دانش آموزان دست به کار نماندند و از طریق نرم افزارهای مختلف با تهیه جزوه های الکترونیک، تشکیل گروه های مجازی، ارائه کلیپ های آموزشی و... به تدریس و فراگیری دروس پرداختند.

 معاون مدیرکل و مدیرآموزش و پرورش خرمشهر درمورد  مشارکت جامعه فرهنگی خرمشهر در نرم افزار آموشی شاد، گفت: بیش از ۶۰ درصد دانش آموزان ، ۹۰ درصد از معلمان و تمامی مدیران مدارس خرمشهر در این برنامه آموزشی عضو شدند ، اما آموزش رسمی در برنامه شاد هنوز صورت نگرفته است و بعد از عضویت تمامی دانش آموزان در این، تدریس به طور رسمی آغاز میشود.

ناصر علی فر ادامه داد: با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خوزستان، برای دانش آموزانی که به نرم افزار آموزشی شاد دسترسی ندارد، تدابیر و تمهیداتی را در نظرگرفتیم که با اتمام روندشناسی این دانش آموزان، اجرای خواهندشد .

او با اشاره به اینکه تمامی ادارات آموزش و پرورش در تلاش برای رفع ایرادات نرم افزار آموزشی شاد هستند،گفت: امیدوار هستیم بعد از پایان تعطیلی مدارس نیز برنامه آموزشی شاد در کنار تدریس حضوری به عنوان رسانه مکمل آموزشی ، به معلمان و دانش آموزان کمک کند.

مدیرآموزش و پرورش خرمشهر در پایان از پوشش خیرخواهانه مردم شهرستان برای تهیه، تلفن همراه و تبلت جهت اهدا به دانش آموزان بی بضاعت برای تسهیل در امر آموزش مجازی خبر داد .

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋