🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آماده سازی مصلای بیت المقدس اراک برای رزمایش کمک مومنانه

مصلای بیت المقدس اراک به عنوان مقر اصلی اجرای رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی انتخاب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های اخبار از اراک ، مصلای بیت المقدس اراک به عنوان مقر اصلی اجرای رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی انتخاب شده است و دست اندر کاران در حال آماده سازی برای اجرای مرحله اول این رزمایش کمک مومنانه هستند.

آماده سازی مصلای بیت المقدس اراک برای رزمایش کمک مومنانه

اولین مرحله رزمایش کمک مومنانه به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان فردا با حضور نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار، فرمانده سپاه روح الله و جمعی از مسئولان در مصلای بیت المقدس اراک برگزار می‌شود.

مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و مرحله سوم آن در ایام عید سعید فطر برگزار خواهد شد.

قرار است در راستای اجرای طرح همدلی و مواسات مومنانه در این رزمایش ۱۰۰ هزار بسته معیشتی تهیه شده بین مردم کم برخوردار و آسیب دیدگان از شرایط کرونایی استان مرکزی توزیع شود.


جلسه هماهنگی اهدای ۱۰۰ هزار بسته معیشتی تهیه شده برای مردم آسیب دیده استان مرکزی با حضور مسئولان استان در راستای اجرای طرح همدلی و مواسات مومنانه برگزار شد.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی گفت: امیدواریم در راستای اجرای این طرح یک شبکه حکیمانه و منسجمی بین همه دست اندرکاران اعم از سپاه، بسیج، ائمه جماعت، کمیته‌های شهرستانی و... شکل بگیرد تا بتوان نیازمندان واقعی را به صحیح‌ترین شکل شناسایی کرد و با توجه به نیاز هر محله و بخش، اقلام مورد نیاز را در اختیار آنان قرار داد.

آیت الله دری نجف آبادی بر ضرورت توزیع عادلانه بسته‌های معیشتی با در نظر گرفتن کرامت و آبروی هر خانواده تاکید کرد و این بسته‌های معیشتی را همچون هدیه‌ای برای تمام نیازمندان استان در آستانه شروع ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی هم با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته از زمان اجرای این طرح، تهیه و تأمین ۱۰۰ هزار بسته معیشتی محقق شده است، افزود: باید برای توزیع صحیح و مناسب این بسته‌ها تدبیر لازم اندیشیده شود و از تمام کمیته‌های شهرستانی و سایر دست اندرکاران تقاضا دارم با دقت افراد نیازمند را شناسایی کنند تا این اقلام در اختیار مستحق‌ترین افراد قرار بگیرد.

آقازاده افزود: اگر بتوانیم با تکمیل بانک اطلاعاتی افراد نیازمند و آسیب دیده استان، این اقلام را در اختیار نیازمندان واقعی قرار دهیم، هم توانسته ایم به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم و هم اینکه دست‌اندرکاران این طرح توانسته اند مزد زحمات خود را به بهترین نحو احسن دریافت کنند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋