🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جهاد اسلامی: اجازه نخواهیم داد دشمن از شرایط کنونی برای اعمال سیاست کشتار سوء استفاده کند

به گزارش گروه بین‌الملل اخبار به نقل از پایگاه فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز چهارشنبه اعلام کرد ادامه سیاست رژیم صهیونیستی در اعمال سهل انگاری پزشکی در قبال فلسطینی ها، جنایتی جنگی به حساب می‌آید.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اعلام اینکه ادامه بی توجهی به اسرای فلسطینی، جنایت جنگی محسوب می‌شود، از مقابله با سیاست کشتار رژیم صهیونیستی سخن گفت.

این جنبش امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: رژیم صهیونیستی در ورای سهل انگاری‌های عمدی، به دنبال کشتن روح انقلابی فلسطینی‌ها و کشتار اسرای انقلابی است.

این جنبش همچنین گفت: در برابر این سیاست، ملت ما شکسته نخواهد شد و مقاومت ما، رژیم صهیونیستی را به خاطر این جنایات نخواهد بخشید. جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ادامه تأکید کرد اجازه نخواهد داد دشمن، از شرایط بشری کنونی، برای اعمال سیاست کشتار سوء استفاده کند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین شهادت اسیر «نور جابر البرغوثی» از شهر رام الله را که در نتیجه سهل انگاری عامدانه در زندان‌های رژیم صهیونیستی به وقوع پیوست، محکوم کرد.

گفتنی است «نور البرغوثی» جوان ۲۳ ساله فلسطینی پس از گذراندن ۴ سال اسارت در شرایط نامناسب زندان‌های رژیم صهیونیستی به علت کوتاهی این رژیم در درمان، جان خود را از دست داد.

نور البرغوثی که به اتهام مبارزه علیه رژیم صهیونیستی دستگیر و به هشت سال حبس محکوم شده بود، پس از گذراندن چهار سال اسارت، در شرایط سخت و نامناسب زندان‌های اسرائیل جان خود را از دست داد.

باشگاه اسرای فلسطینی نیز اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با به کار گرفتن سیاست‌های غیر بشری، کوتاهی و تاخیر عامدانه در کمک رساندن به اسرا برای نجات جانشان در واقع سیاست قتل آرام که یکی از روش‌های ترور ویژه آن است، به کار می‌گیرد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋