🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

در زمینه گان بیمارستانی مشکلی نداریم

سرمست گفت: حتی می‌توانیم این محصول را به استان‌های دیگر ارسال کنیم، فقط مقداری در تأمین ماسک مشکل‌داریم که امیدواریم به‌زودی حل شود.

به گزارش گروه استان های  اخبار  ازقم ، بهرام سرمست استاندار قم پس از بازدید از واحد‌های تولیدی اقلام بهداشتی لباس و ماسک در شهرک صنعتی شکوهیه با تأکید بر توجه به چند بخش در مدیریت بحران کرونا گفت: تأمین اقلام بهداشتی و توجه به بخش درمان ازجمله این بخش‌ها هستند.

استاندار قم تأمین اقلام بهداشتی را مورداشاره قرار داد و عنوان کرد: با توجه به سیاست‌هایی که گرفته شد، ماسک، کش و پارچه لباس بیمارستانی در شهرک صنعتی در حال تولید است.

سرمست بررسی و ارزیابی مشکلات این واحد‌های تولیدی را موردتوجه قرار داد و بیان کرد: مشکلات این واحد‌ها در تأمین مواد اولیه و بازار فروش این محصولات در این بازدید مورد ارزیابی قرار گرفت، همچنین کیفیت این کالا‌ها در سطح بالایی قرار دارد.

استاندار قم در خصوص بازگشایی اماکن مقدس، حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) و مسجد مقدس جمکران نیز عنوان کرد: این اماکن تا نیمه اردیبهشت‌ماه تعطیل بوده و بعدازآن بر اساس اقتضای شرایط تصمیم‌گیری خواهد شد.

سرمست ابراز کرد: امیدواریم با تولید این محصولات، نیازمندی‌های بیمارستانی در سطح استانی تأمین شود و همچنین نیاز‌های عموم شهروندان را تأمین کرده و مشکلی در این رابطه نداشته باشیم.

استاندار قم با بیان اینکه در تأمین گان بیمارستانی در استان مشکلی نداریم، تصریح کرد: حتی می‌توانیم این محصول را به استان‌های دیگر ارسال کنیم، همچنین مواد ضدعفونی و شوینده‌ها به اندازه کافی در سطح استان تأمین‌شده و مشکلی در این زمینه نداریم، فقط مقداری در تأمین ماسک مشکل‌داریم که امیدواریم به‌زودی حل شود.

سرمست در پایان در حال تکمیل بودن دو بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) و مادر را موردتوجه قرار داد و ابراز کرد: بیمارستان‌های موجود به لحاظ پشتیبانی از سوی خیرین موردحمایت قرار گرفت، همچنین صد میلیارد تومان از طرف دولت برای تکمیل این دو بیمارستان کمک گرفتیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋