🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جست وجوی کدام عبارات در ایام قرنطینه افزایش یافته است؟

یکی از خبرگزاری‌‌های فناوری فهرستی از کلماتی که جست‌وجوی آن‌ها به طرز چشمگیری افزایش یافته را منتشر کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی اخبار ، اکنون چند ماه است که تقریبا همه مردم سراسر جهان با ویروس کرونا و شرایط پیش آمده در پی شیوع آن دست و پنجه نرم می‌کنند. ویروس کرونا باعث شده است که افراد مجبور باشند مدت زمان بیشتری را در خانه‌های خود سپری کنند، زیرا فاصله گذاری اجتماعی بهترین روش برای جلوگیری از افزایش شیوع این ویروس است.

ماندن در خانه بیشتر از عادت معمول انسان‌ها، باعث شده اتفاقات جدیدی در سراسر دنیا رخ دهد. افراد توانسته‌اند زمان بیشتری در دست داشته باشند و اکنون عادت‌های آنان نیز تا حدودی تغییر کرده است. به تازگی یکی از سایت‌های فناوری آماری از عباراتی که جستجوی آن‌ها افزایش پیدا کرده، منتشر کرده است.

آمار کلمات جستجو شده در گوگل

یکی از کار‌هایی مردم در دوران کرونا از آن منع شده‌اند، رفتن به آرایشگاه برای کوتاه کردن مو است. به همین دلیل افراد بسیاری به دنبال روشی هستند که بتوانند مو‌های سر را خودشان کوتاه کنند. همین مسئله می‌تواند دلیل بسیار خوبی برای افزایش جستجوی کلمه "تراشیدن سر" باشد.

جستجوی کلمات تنها به کار‌هایی که در قرنطینه می‌توان انجام داد محدود نمی‌شود و بعضی از نرم‌افزار‌ها و بازی‌ها نیز با افزایش بی‌سابقه کاربران روبه‌رو بوده‌اند. یکی از این موارد بازی Animal Crossing آست که در طول فاصله گذاری اجتماعی به محبوبیت آن افزوده شده و در طی ۳۰ روز گذشته آمار جستجوی نام آن در اینترنت ۱۰۰۰ درصد افزایش یافته است.

جستجوی کدام عبارات در ایام قرنطینه افزایش یافته است؟

شیوع ویروس کرونا همچنین باعث شده است که افراد زیادی به فکر پختن نان در خانه باشند تا از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری شود. البته سه کلمه در این دسته وجود دارند که بیشتر از باقی موارد با افزایش جستجو روبه‌رو شده‌اند. این سه کلمه شیرینی پزی (۷۳۳ درصد)، پختن نان موزی (۴۵۰ درصد) و آرد (۳۳۵ درصد) هستند.

علاوه بر این موارد دو گزینه دیگر نیز در این فهرست وجود دارند. آرایشگاه‌های بانوان نیز در این ایام بسته است و بعضی افراد به فکر آموزش آرایش در خانه افتاده‌اند. همین امر دلیل کافی برای افزایش ۴۸۸ درصدی جستجوی این کلمه است.

کاربران دنیای مجازی در ایام قرنطینه به دلیل داشتن وقت بیشتر به فکر رسیدن به وزن ایده‌آل خود افتاده‌اند. البته بعضی افراد نیز به دلیل اینکه باشگاه‌های ورزشی تا اطلاع ثانوی تعطیل شده‌اند به فکر ادامه برنامه ورزشی خود در خانه افتاده‌اند. به همین دلیل اکنون جستجوی عبارت "ورزش در خانه" ۴۷۸ درصد افزایش یافته است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋