🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

میانگین ۶۰ درصد مدارس شهربابک تخریبی هستند

مدیر اداره آموزش وپرورش شهربابک گفت: میانگین ۶۰ درصد مدارس شهربابک تخریبی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمان ، ناصر شاه حسینی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان شهربابک در جلسه شورای آموزش و پرورش شهربابک گفت: در این ایام که سایه بیماری کرونا بر کشور ما گسترده شده و تعطیلی مدارس را به دنبال داشته است همکاران فرهنگی ما همچون سایر مناطق دیگر کشور نشان دادند که آموزش تعطیل شدنی نیست و در بحث آموزش مجازی دانش آموزان توانستند جایگاه خوبی در استان و کشور داشته باشند.

او به کمبود نیروی آموزشی در مدارس اشاره کرد و افزود: در سال تحصیلی پیش رو کمبود نیرو در دوره متوسطه اول و دوم داریم و این کمبود بیشتر در بخش آقایان محسوس است.

مدیر آموزش و پرورش شهربابک از تخریبی بودن میانگین شصد درصد مدارس دوره ابتدایی شهربابک خبر داد.

اوتصریح کرد: آموزش و تربیت بچه‌ها در شهرستان باید تغییر کند، چرا که بچه‌های شهربابک استحقاق بهترین آموزش‌ها را دارند.

سعید قائینی فرماندار شهرستان شهربابک نیز در ادامه مخالفت خود را با ادغام و انحلال هر مدرسه‌ای در شهربابک اعلام کرد و گفت: منحل شدن مدرسه در هر منطقه‌ای ممکن است معضلاتی را بوجود آورد که رفع آن مشکل باشد.

او مشکل اصلی در آموزش و پرورش شهربابک را کمبود نیروی انسانی دانست و افزود: از امروز باید تمام انرژی خود را برای جذب و بکارگیری نیروی آموزشی مدارس به کار گیریم.

فرماندار شهربابک به کمبود مرد در سیستم آموزش و پرورش اشاره و تصریح کرد: زنان بیش از مردان به شغل معلمی علاقه دارند و حتی در برخی مواقع توانمندتر از مردان عمل می‌کنند.

قائینی تاکید کرد: مدیران شهرستان باید تمام تلاش خود را برای گرفتن حق شهرستان از ادارات کل به کار گیرند.

او اظهار داشت: در کنار اعتبارات اندک دولتی، می‌توان از ظرفیت شرکت‌های موجود در شهرستان با هماهنگی فرمانداری استفاده کرد، زیرا طبق قانون شرکت‌ها و معادن موظف به ارائه خدمات اجتماعی به مردم شهرستان هستند.

فرماندار شهربابک به تعیین تکلیف املاک آموزش و پرورش شهرستان تاکید کرد و بیان داشت: تمامی دستگاه‌های دولتی همیشه در انجام کار‌ها با هم همکاری لازم را داشته باشند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋