🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ادامه حرکت جهادی در حمایت از اقشار آسیب پذیر ادامه دارد

رئیس کل دادگستری استان فارس در بازدید از راه اندازی کارگاه جهادی تولید ماسک گفت:حرکت جهادی استان در کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از شیراز ، حجت اسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان فارس در بازدید جمعی از معاونین و قضات دادگستری فارس از کارگاه جهادی تولید ماسک و بسته بندی مواد غذایی دانشگاه صنعتی شیراز ضمن بررسی روند فعالیت این گروه جهادی بیان کرد: فعالیت های افراد داوطلب و جهادی در تولید ماسک و نیز صرف درآمد آن  برای تهیه بسته‌های حمایتی و اختصاص به اقشار آسیب پذیر جامعه اقدامی ستودنی و نتیجه نوع دوستی و خیر اندیشی مردم فرهنگ مدار استان فارس است.

او، در این بازدید ضمن ابراز رضایت از اقدامات انجام شده، تصریح کرد: امروز جهاد و خدمت در سنگر درمان و حمایت از اقشار آسیب پذیر تبلور يافته و پيشی گرفتن خيران برای فعاليت در اين عرصه حاصل ريشه های محكم مردم و فرهنگ غنی اسلامی و پايبندی به اصول انسانی است.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر لزوم استمرار اقدامات جهادی و حل مشکل اقشار کم درآمد ادامه داد: هسته ي اصلی فعالیت های جهادی را جوانان تشکیل می‌دهند و این جوانان اعم از خواهر و برادر دست پرورده فرهنگ شهادت و ایثار هستند.

موسوی، از تلاش های دانشگاه ، بسیج و افراد داوطلب و جهادی در راه اندازی کارگاه جهادی تولید ماسک تقدیر کرد و افزود: شیوع بیماری علی رغم همه مشكلات، زیبایی‌های فرهنگ جهاد خدمت و ایثار را به همگان نشان داد.

او، اضافه کرد: اقدامات مردمی در مهار بحران کرونا و عواقب اقتصادی و فرهنگی آن باید با برنامه‌ریزی دقیق‌تر و توان بیشتر ادامه یابد.

گفتنی است در پایان این بازدید رئیس کل دادگستری استان وعده داد دستگاه قضایی رسیدگی به امور قضایی فعالان جهادی را در اولویت قرار داده و مشکلات آنان را با سرعت بیشتری بررسی می کند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋