🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جراحت محیط بان سیستان و بلوچستانی در درگیری با متخلفین

جراحت محیط بان سیستان و بلوچستانی در درگیری با متخلفین
وحید پورمردان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان ضمن اعلام این خبر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های  اخبار  از زاهدان ، گفت:محیط بانان یگان حفاظت اداره کل و پاسگاه محیط بانی شهید صابر الله داد در جریان گشت و کنترل متوجه حضور دو راس بره میش کوهی وحشی غیرمجاز در بین چادرنشینان منطقه می‌شوند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان از جراحت محیط بان استان در درگیری با متخلفین خبرداد.

او اظهارداشت: در جریان حضور محیط بانان در منطقه و درخواست واگذاری دو راس بره میش کوهی وحشی که بصورت غیر مجاز توسط مالدار‌ها و چادر نشینان بومی زنده گیری و نگهداری می‌شد با امتناع بومیان از واگذاری بره ها، درگیری میان متخلفان و نیرو‌های یگان حفاظت درگرفت که متاسفانه منجر به جراحت محیط بان علی ریگی شورکی از ناحیه سر شد.

پورمردان بیان داشت: علی رغم اینکه متخلفین بره‌ها را رم داده و پس از زخمی کردن یکی از محیط بانان از ناحیه سر و تهدید و توهین، گریخته و از منطقه متواری می‌شوند بحمدالله محیط بانان موفق به دستگیری یکی از متخلفین و ضبط یکی از بره‌ها شده اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از مسئولان قضایی و همکاری نیروی انتظامی پاسگاه سفیدابه استان تصریح کرد: تحقیقات اولیه از متخلف دستگیر شده ثمربخش بوده و متخلفان به زودی شناسایی، دستگیر و به دست قانون سپرده خواهند شد.

فصل بهار هنگام زادآوری وحوش در طبیعت است و زایش حیواناتی، چون قوچ و میش، کل و بز و سایر حیوانات در منطقه حفاظت شده و حتی سایر مناطق طبیعی اهمیت بالایی برای افزایش ظرفیت حیات وحش دارد.

پورمردان تأکید کرد: یگان حفاظت محیط زیست استان و تمامی پاسگاه‌های محیط بانی فعال‌تر و هوشیارتر از همیشه مناطق تحت حفاظت را حراست و کنترل خواهند کرد و از سودجویی و اقدامات خلاف قانون شکارچیان غیر مجاز و افرادی که اقدام به تخریب زیستگاه‌ها یا زنده گیری نمایند، به شدت جلوگیری خواهد شد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋