🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تشکیل قرارگاه کمک مومنانه در ساوه

اولین جلسه قرارگاه کمک مومنانه در شهر ساوه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های اخبار از اراک ،  با تشکیل قرارگاه کمک مومنانه شهرستان ساوه با نام قرارگاه موواسات اولین جلسه این قرارگاه با حضور اعضا و مسئولان مربوطه برگزار شد.

تشکیل قرارگاه کمک مومنانه در ساوه

در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای همدلی و کمک مومنانه به مردم برای یاری مستضعفان قرارگاه کمک مومنانه شهرستان ساوه با نام قرارگاه موواسات تشکیل و اولین جلسه این قرارگاه با حضور اعضا و مسئولان مربوطه برگزار شد.

امام جمعه شهرستان ساوه در این جلسه با اشاره به مشکلات مردم در شرایط موجود اقتصادی گفت: امروز در جامعه عده‌ای در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی قرار دارند که با رزمایش گسترده‌ای در کشور به کمک مومنانه و مواسات به این افراد باید پرداخته شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به پرهیز از موازی کاری و تکریم افراد شناسایی شده افزود: این رزمایش نشان از همدلی و برخاسته از ایمان مردم دارد که با محوریت مساجد انجام خواهد شد.

کمک به کسب و کاری زیان دیده در اولویت

علی میرزایی فرماندار ساوه هم در این جلسه گفت: رزمایش سراسری همدلی و کمک مومنانه با اولویت کمک به افرادی که در این ایام به کسب و کار آن‌ها زیان وارده شده، نیازمند شفاف سازی، انضباط مالی و توزیع عادلانه است.

میرزایی با اشاره به تقویت همدلی و نوع دوستی مردم در ایام شیوع کرونا ویروس افزود: اقدامات و حمایت‌های مردمی در راستای مقابله با این بیماری نشان از عقلانیت و حس نوع دوستی در بین مردم دارد.

شناسایی خانوار‌های نیازمند از طریق منابع مختلف

سرهنگ دستجانی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ساوه هم گفت: در این رزمایش با شناسایی خانوار‌های نیازمند از طریق منابع مختلف و همسو کردن کمک‌های مردمی، به رفع بخشی از مشکلات معیشتی مردم در دوران بیماری کرونا کمک خواهد شد.

او بر نقش رسانه‌ها در تبیین این نوعدوستی تاکید کرد و افزود: رسانه‌های جمعی با اقدامات هنرمندانه برای ماندگاری این اقدام ملی پویش مومنانه بیش از گذشته تلاش کنند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋