🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حجت: در ۹۰ درصد واگن های مترو فاصله گذاری هوشمند رعایت می شود

جمالی نژاد: شورای عالی ترافیک سیاست‌های کلان را مشخص می‌کند
به گزارش خبرنگار  گروه سیاسی اخبار ، حمل و نقل عمومی؛ دغدغه اصلی اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند امشب ۲۳ فروردین ماه در برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزیر کشور و یوسف حجت معاون حمل و تقل شهرداری تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

"حمل و نقل عمومی؛ دغدغه اصلی اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند" امشب ۲۳ فروردین ماه در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری مطرح شد.

جمالی نژاد با اشاره به اینکه دو رویکرد را در مواجهه با کرونا داشتیم گفت: رویکرد اول این بود که صرفاً مباحث مربوط به مسائل بهداشتی و درمانی را داشته باشیم و دومین رویکرد این بود که در کنار بحث سلامت مردم توجه خاصی به مباحث اقتصادی داشته باشیم.  رویکرد دوم مدنظر قرار گرفته شد، بحث مدیریت شهری هم مربوط به حوزه ما می‌شود؛ الزاما برنامه‌ریزی‌های خودمان را در این رابطه انجام دادیم.

او با اشاره به اینکه شورای عالی ترافیک در کشور سیاست‌های کلان را مشخص می‌کند و این سیاست‌ها را به استان‌ها تزریق می‌کنند؛ گفت: سیاست‌های کلان توسط مطالعات کامل ابلاغ شده است و حتی تجارب کشور‌های مختلف را مورد بررسی قرار دادیم، لذا گفته شد حمل و نقل عمومی به طور کامل داشته باشیم و فاصله گذاری هوشمند را رعایت کنیم، لذا همه فعال شده اند و با ظرفیت‌های خودشان و با مدیریت سفر کار انجام می‌شود.

جمالی نژاد با اشاره به اینکه در شورای عالی ترافیک سلامت مردم برای ما مهم بود؛ اظهار کرد:  گفتیم تصمیمات باید در ستاد ملی مبارزه با کرونا مورد بررسی قرار بگیرد، وقتی مدیریت تقاضا زیاد می‌شود، مدیریت سفر سخت می‌شود؛ باید به یک‌سری از گلوگاه‌های خاص کمک کرد. گفته شد اتوبوس‌های برون شهری کمک‌رسان اتوبوس‌های درون شهری باشند، اما عملاً دیدیم که این کار امکان پذیر نیست.

در حال تکمیل ... 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋