🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تعویق ۴۰ مراسم عروسی در دلگان

فرماندار شهرستان دلگان گفت: افزون بر ۴۰ مراسم عروسی در حدود دو ماه اخیر به منظور پیشگیری از گسترش بیماری کرونا در این شهرستان به تعویق افتاده و با چهار داماد متخلف نیز به صورت قانونی برخورد شده است.

تعویق ۴۰ مراسم عروسی در دلگان
مجتبی شجاعی فرماندار شهرستان دلگان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های  اخبار  از زاهدان ، گفت:  اقدامات پیشگیرانه و کنترلی در دلگان با هدف مقابله با بیماری و اجرای موفقیت آمیز طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان تداوم دارد و با شدت بیشتری اجازه نمی‌دهیم که در این شهرستان بیماری کرونا گسترش یابد.

او اظهار داشت: مشارکت مردم در حوزه رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و همکاری‌های ارزشمند سپاه و دفاتر امامان جمعه و مسئولان ادارات و نهاد‌ها و ارگان‌های قضائی و امنیتی و ... سبب شده که دلگان به عنوان شهرستان موفق در موضوع مقابله با بیماری کرونا مطرح باشد.

رییس ستاد مدیریت بحران دلگان ادامه داد: توزیع چندین هزار سبد مواد غذایی به همت سپاه و گروه جهادی محمدرسول‌الله (ص) و آستان قدس و دفاتر آیت الله سیستانی و امام جمعه شهرستان و مجمع خیران در کنار اجرای ده‌ها عنوان برنامه فرهنگی و آموزشی سبب شد که موفقیت‌های ما دو چندان شود.

فرماندار دلگان بیان کرد: دستگاه‌های مختلف و مردم در تعطیل کردن واحد‌های صنفی و بازار و واحد‌های کسب و کار و پیشگیری از تجمعات به خوبی نقش آفرینی داشته و اجازه نداده اند که بیماری در این شهرستان سلامتی اقشار جامعه را مورد تهدید قرار دهد.

شجاعی گفت: تعطیلی واحد‌های صنفی و خدماتی در شهر‌های گلمورتی و چگردک بخش جلگه چاه هاشم شامل اغذیه فروشی ها، آرایشگاه ها، رستوران‌ها، خیاطی، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم خانگی، کیف و کفش، پوشاک، طلافروشان، موبایل فروشی‌ها و واحد‌های سمساری از تصمیمات مهمی بوده که با مشارکت و همراهی خوب مردمی از همان روز‌های نخست انجام شده و همچنان ادامه دارد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋