🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اولویت عمرانی امسال تکمیل پروژه های نیمه تمام است

شهردار بندر بوشهر گفت: اولویت عمرانی سال ۹۹ شهرداری پس از تأمین اعتبار لازم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خواهد بود.

اولویت عمرانی امسال تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است
به گزارش گروه استان‌های  اخبار  از بوشهر ، سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر با بیان اینکه اولویت عمرانی سال ۹۹ پس از تأمین اعتبار لازم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خواهد بود بیان کرد:  با تکمیل تقاطع غیرهمسطح شهید سردار سلیمانی در میدان مطهری گره‌های ترافیکی این منطقه باز و شاهد کاهش ترافیک و ایمنی در تردد خواهیم بود علاوه بر اینکه فضای میدان گسترش خواهد یافت.

او افزود: با اجرا و تکمیل پارک ورودی شهر بوشهر حد فاصل پلیس راه قدیم و بزرگراه امام علی (ع) و نصب سر درب وروری شهر بوشهر (المان شهدای خلیج فارس) دروازه بوشهر رنگ و بوی دیگری به خود خواهد گرفت و دارای چشم انداز زیبایی خواهد شد.

شهردار بوشهر گفت: تکمیل فاز اول پارک ساحلی گردشگری لیان، میدان روبروی پارک شغاب، بهره برداری از فاز اول دوربین‌های پایش تصویری و آسفالت کوچه‌های محلات جنوبی و پارک ساحلی شغاب از جمله برنامه‌های اجرا شده پارسال بود.

امیری عنوان کرد:در فضاسازی مبلمان شهری سعی شده از ریشه‌های فرهنگی و تاریخی گره خورده در زندگی مردم بندر کهن بوشهر استفاده شود که همچنان بهره بردن از آن در سال جدید نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد.

او تاکید کرد: رویکرد شهرداری پارسال توجه به بافت تاریخی و محلات کمتر برخوردار بودو در این خصوص می‌توان به اجرای کانال دفع آب‌های سطحی، گذر معاینه فنی تنگک اول به طول ۴۰۰ متر، ایجاد پارک‌های محله‌ای و آسفالت کوچه‌های محلات جنوبی اشاره کرد.

شهردار بوشهر ادامه داد: توجه ویژه به بافت تاریخی چهار محل نیز در برنامه‌های شهرداری بوده که از آن جمله آن‌ها می‌توان به  گذر کوتی و فدک اشاره کرد که با بهره‌برداری از آن جریان زندگی در بافت را رونق می‌یابد.

امیری افزود: با تکمیل و نورپردازی این دو گذر، محقق شدن گذر فرهنگی و هنری و ایجاد فرهنگسرا در محلات تاریخی شاهد تحول خوبی در چهار محل خواهیم بود.

او گفت: در تلاش هستیم که گردشگران داخلی و خارجی به عنوان یکی از مقاصد گردشگری بندر بوشهر نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشند. همچنین در نظر داریم شروع پروژه فاز دوم پارک ساحلی لیان را به عنوان پروژه‌های مهم در سال ۹۹ آغاز کنیم.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋