🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

لزوم توجه به فاصله گذاری اجتماعی ضد عفونی معابر تاثیر چندانی نداشت

کرمی آخرین اقدام‌ها و آمار‌ها در حوزه مدیریت بحران کرونا در پایتخت را تشریح کرد.

لزوم توجه به فاصله گذاری اجتماعی/ ضد عفونی معابر تاثیر چندانی نداشت
به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی اخبار ، رضا کرمی رئیس ستاد مدیریت بحران شهر تهران در نشست مجازی خود با اصحاب رسانه در تشریح آخرین اقدام‌های انجام شده برای مقابله با ویروس کرونا گفت:ستاد مقابله با کرونا شهرداری با پنج کمیته تشکیل شد و هرکدام از این کمیته ها زیر مجموعه‌های متفاوتی داشت که می‌توان در این بخش به دفع پسماند اشاره کرد که اقدام‌های خوب و موثری در این زمینه انجام شد و از دیگر بخش‌های خدماتی می‌توان به بهشت زهرا اشاره کنم که در چند روز گذشته نیز سرویس دهی تازه‌ای را در اختیار شهروندان قرار داد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهر تهران افزود:از دیگر اقدام‌هایی که از سوی مدیریت شهری انجام شد توجه به تامین ارزاق عمومی بود که انجام و کالا‌های مورد نیاز شهروندان برای سه ماه آینده ذخیره سازی شد و از دیگر اقدام‌ها ساماندهی سامانسرا‌ها بود و تا جایی که برای شهرداری تهران امکان پذیر بود معتادین متجاهر را جمع آوری و در گرمخانه‌ها پذیرش کرد.

کرمی ادامه داد:یکی دیگر از اقدام‌های قابل توجه و مورد پیگیری ردیابی معتادین آزاد شده است که از سوی مدیریت شهری در حال پیگیری است و در ادامه می‌توان به موضوع غربالگری شهروندان و کارکنان شهرداری تهران اشاره کنم که با راه اندازی و درمانگاه‌های شهر سالم با جدیت دنبال شد.

او افزود: سازمان بازرسی شهرداری تهران پیگیری دقیقی بر روی عملکرد حوزه‌ها در بخش کرونا داشت و در این زمینه سازمان فاوا شهرداری تهران نیز با راه اندازی طرح ویدیو کنفرانس مجازی توانست نقش مهمی در کاهش تعداد جلسات حضوری داشته باشد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهر تهران افزود: در حوزه آموزش پرسنل ۲۰ هزار نفر از کارکنانی که با مردم در ارتباط بودند برای مقابله با کرونا آموزش دیدند و در بخش تامین مواد و اقلام بهداشتی تا حد توان تلاش شد مواد ضد عفونی کنونی را تهیه کند.

درباره آخرین وضعیت پایتخت در مقابله با کرونا گفت: آنچه که گفته می‌شود روند افزایش مبتلایان در تهران رو به افزایش است که باید از سوی شهروندان جدی گرفته شود.

کرمی ادامه داد:در حوزه ضد عفونی معابر باید گفت که این شکل آنچنان تاثیر گذار نیست و باید در این بخش به فاصله گذاری اجتماعی توجه بیشتری شود و در عمل ما نمی‌توانیم روی کنترل بیماری نقش و تاثیری داشته باشیم.

او درباره میزان تاثیر ضد عفونی معابر گفت: از ابتدا نیز مشخص بود که ضد عفونی معابر آن چنان تاثیر گذار نیست، زیرا به شکل محدود انجام شد و تاثیر خود را از دست داد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهر تهران در تشریح آخرین وضعیت سوله های مدیریت بحران گفت: از ۸ سوله مدیریت بحران فقط ۳ سوله تجهیز شد که تنها در یکی از سوله‌ها تنها دو نفر دوره نقاهت خود را سپری کردند.

کرمی ادامه داد: در واکنش به شلوغی امروز ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: اطلاعاتی که زالی می‌دهند تعداد مبتلایان به کرونا در شهر تهران رو به افزایش است و تصور این نکته که بخواهیم همه صنوف را دایر کنیم و همه ادارات باز باشد و ما از شهرداری بخواهیم آن‌ها را از هم جدا کند امکان پذیر نیست.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋