🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

از دستگیری هفت خرده فروش مواد مخدر تا تلف شدن ۱۲ رأس دام بر اثر رعد و برق

مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (چهارشنبه ۲۷ آذر ۹۸) را اینجا بخوانید.

از دستگیری هفت خرده فروش مواد مخدر تا تلف شدن ۱۲ رأس دام بر اثر رعد و برق
به گزارش گروه استان‌های  اخبار  از بوشهر ،مهم‌ترین اخبار حوادث امروز ( چهارشنبه بیست و هفتم آذر ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اجرای طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر درعسلویه

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه از شناسایی و دستگیری هفت خرده فروش مواد مخدر خبر داد.

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه بیان کرد: در اجرای طرح سه روزه تشدید برخورد با خرده فروشان موادمخدر کارگروه ویژه‌ای با محوریت پلیس مبارزه با موادمخدر تشکیل و شناسائی و دستگیری سوداگران مرگ در دستور کار قرار گرفت.

او تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ۷ نفر خرده فروش موادمخدر در شهر عسلویه شناسائی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و طراحی دقیق عملیاتی هر ۷ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عسلویه افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک و سوخته تریاک، چهار دستگاه خودرو و هفت دستگاه موتورسیکلت کشف و توقیف شد.

سرهنگ فتاحی عنوان کرد: با تلاش ماموران انتظامی و همکاری شهروندان، وقوع سرقت نیز در آذر امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش ۲۳ درصدی داشته است.

او تاکید کرد: شهروندان عزیز هرگونه اخبار و اطلاعات از خرید و فروش مواد مخدر را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تلف شدن ۱۲ رأس دام در دشتستان بر اثر رعد و برق

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: بر اثر رعد و برق و صاعقه در یکی از روستا‌های بخش مرکزی ۱۲ رآس دام تلف شدند.

سرهنگ فرهاد آراوند فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان بیان کرد: طبق اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد رعد و برق با گله احشام، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه این حادثه بر اثر تغیر ناگهانی هوا، بارش باران و رعد برق شدید در یکی از روستا‌های حومه شهر برازجان اتفاق افتاده است، عنوان داشت: در بررسی‌های اولیه مشاهده شد ک بر اثر برخورد ساعقه ۱۲ رأس دام تلف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان افزود: دامداران و کشاورزان، دام و محصولات خود را نسبت به حوادث غیرمترقبه بیمه کنند تا هنگام حادثه ضرر و زیان وارده جبران شود.

واژگونی پژو ۴۰۵ راننده خودرو را به کام مرگ کشاند

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در محور "دیلم- گناوه "، راننده خودرو را به کام مرگ کشاند

سرهنگ جابر پاپری رئیس پلیس راه استان بوشهر بیان کرد: ساعت ۱۹ و ۴۶ دقیقه دیروز یک فقره واژگونی خودرو در محور دیلم به گناوه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از پلیس راه برای بررسی موضوع به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک دستگاه پژو ۴۰۵ از جاده منحرف و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه استان بوشهر عنوان کرد: در این حادثه متاسفانه راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت شده بود که جسدش با کمک نیرو‌های امدادی به سردخانه منتقل شد.

سرهنگ پاپری تصریح کرد: کارشناسان تصادفات پلیس راه در حال بررسی علت حادثه هستند.

او تاکید کرد: تفاوت رانندگی شتاب زده و رانندگی با سرعت مطمئن، فاصله بین مرگ و زندگی و نقص عضو و سلامتی است و منشاء بسیاری از تصادفات مرگبار، بی احتیاطی و عدم رعایت مقررات راهنمایی نظیر سرعت و سبقت غیر مجاز است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋