🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آغاز به فعالیت اصناف کم ریسک در شهربابک از ۲۳ فروردین

فرماندار شهربابک گفت: اصناف کم ریسک در شهربابک طبق مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا از ۲۳فروردین آغاز به کار می‌کنند.

آغاز به فعالیت اصناف کم ریسک در شهربابک از ۲۳ فروردین
به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمان ؛ سعید قائینی فرماندار شهربابک در جلسه ستاد بحران کرونا گفت: کلیه واحد‌های صنفی کم ریسک و متوسط می‌توانند طبق مصوبات ستاد بحران کشور و استان از شنبه ۲۳فروردین با رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت و درمان و گرفتن مجوز ازسایت این وزارت خانه‌ها آغاز به کار می‌کنند و لذا در همین رابطه صنوفی که تعهدنامه الکترونیکی خود را دریافت نکردند پلمپ خواهند شد.

او در خصوص تردد‌های ضروری افزود: دامداران و کشاورزان می‌توانند برای انجام امورات ضروری در سطح شهرستان و بین شهرستان‌ها ترد کنند.

قائینی از آزاد بودن تردد همشهریان از ۲۳فروردین در بین شهرستان‌های استان خبرداد و اظهار داشت: تردد بین استان‌ها نیز از ۳۰فروردین ماه اجرایی خواهد شد.

او با اشاره به مشکلات دامداران درخصوص شیر در شهربابک نیز تاکید کرد: در راستای حل مشکلات دامداران و بحران شیر در شهرستان جلسه‌ای باحضور نماینده دامداران صنعت و معدن و جهاد کشاورزی هرچه سریعتر تشکیل و تصمیماتی اتخاذ شود.

فرماندار شهربابک بیان داشت: عادی‌تر شدن فعالیت‌ها و باز شدن مغازه‌ها دلیل پایان بیماری کرونا نیست، بنابراین همشهریان عزیز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بایستی همچنان فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و تا جایی که ضرورت ندارد از منزل خارج نشوند.

او از دستگاه‌های متولی فرهنگ درخواست کرد: در این برهه از زمان در بحث مسائل فرهنگی در راستای بالا بردن سطح فرهنگ جامعه در مقابله با ویروس کرونا پویاتر و جدی‌تر ورود نمایند.

بنا بر اعلام ستاد بحران کرونا در شهرستان، برگزاری جشن‌های عمومی نیمه شعبان، ایجاد موکب، پذیرائی شیرینی و شربت و... ممنوع است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋