اما آیا فکر میکنید مبلمان اداری تنها میز و صندلی را شامل میشود؟
درپاسخ به این سؤال باید بگوییم مبلمان اداری نهتنها شامل انواع میزها و صندلیهای اداری میشود بلکه سایر وسایل اداری نیز مانند:
کتابخانه اداری، فایلینگ، پارتیشن ها، دیوار پوش و مبل نیز شامل مبلمان اداری میباشند.
استفاده از مبلمان اداری مدرن یا کلاسیک مناسب در فضای دفتر، اداره و یا شرکت دارای مزیتها و ویژگیهای متعددی میباشند.
برای نمونه میتوان گفت که مبلمان اداری باعث میشوند تا فضای داخلی ادارهها و شرکتها خیلی شیکتر باشد.
علاوه بر این راحتی تمامی افراد اداره و شرکت را تضمین میکنند و راندمان کاری آنها را بالا میبرند.
میز اداری
تعدادی از اقلام ست های اداری که از اهمیت بالایی برخوردار میباشد متعلقات جانبی است که شامل انواع آبجکت های زیر می شود :
اکثر میزهای مدیریتی دارای چند قسمت می باشند که در اتاق مدیریت به یکدیگر متصل می شوند.
میزهای مذاکره و کنفرانس نیز بر اساس ظرفیتی که اتاق مذاکره و یا کنفرانس یک شرکت دارد طراحی میشوند.
این میزها اغلب در شکل های مستطیلی ، بیضی ، دایره ای و مربعی موجود می باشند.
توجه داشته باشید که میزهای مدیریت و کنفرانس نسبت به سایر اجزای مبلمان اداری ، از اهمیت بالایی برخوردار می باشند چرا که می توانند قدرت و اعتبار شرکت یا مجموعه را به مشتریان القاء کند.
از این رو بر روی مشتریان تأثیر بسزایی میگذارند.
میز کانتر
میز کانتر نیز مانند میز مدیریت و کنفرانس از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.
به دلیل آنکه چراکه در ورودی یک اداره، شرکت و یا دفتر کار قرار داده میشود.
کتابخانه اداری
میتوان گفت که کتابخانههای اداری نیز یکی دیگر از اجزای حائز اهمیت در مبلمان اداری هستند.
کتابخانه های اداری دارای کاربردهای متعددی می باشد.
بهگونهای که برای جای دادن اسناد، مدارک و همچنین پروندههای کاری میتوان از آنها استفاده کرد.
میز اداری چوبی کلاسیک
قبل از هرگونه اقدام جدی برای انتخاب و خرید مبلمان اداری جدید شما باید الزامات و نیازمندیهای کارکنان خود را شناسایی نمایید . باید بدانید چه چیزی باعث می شود تا پرسنل شما بتوانند کار خود را راحت انجام دهند . امروزه مبلمان اداری باید با توجه به استانداردها و اصول ارگونومی و درجه ایمنی ، بهره وری و انعطاف پذیری انتخاب شود.
این که مبلمان اداری ارگونومیک در سلامتی افراد تاثیر مستقیم دارد و استفاده از آن موجب کاهش آسیب های ناشی از موقعیت های نادرست و حرکات ناخوشایند میشود.
این موضوع خود از آسیبهای شدید بدنی بخصوص به کمر و گردن می کاهد .
اما شاه کلید استفاده از مبلمان اداری ارگونومیک ،بحث قابل تنظیم بودن آنها میباشد.
انتخاب مبلمان اداری کلاسیک زیبا
مبلمان اداری لوکس هنوز طرفداران خاص خودش را دارد کسانی که به فرهنگ و سنت علاقمند هستند و دوست دارند تا در دفاتر کارشان شکوه و عظمت حرف اول را بزند.
انتخاب مبلمان اداری کلاسیک المان های خودش را دارد میزهای چوبی ، که با هنر منبت کاری و تذهیب کاری زیباتر شده اند و ابعاد بزرگ و خاص خودشان را دارند و البته در خرید مبلمان اداری کلاسیک باید پیاده سازی دکوراسیون اداری با سبک کلاسیک را در نظر داشت .
میز مدیریت سلطنتی بیشترین طرفدار را در بین خریداران این نوع سبک دارد .
بعضی افراد تمایل دارند که میزهای کلاسیک را به رنگ چوب خریداری کنند ولی بعضی نیز تمایل دارند تا میز کلاسیک را با رنگ سفید یا مشکی براق تهیه کنند.
میز مدیریت کلاسیک چیست؟ انواع میز مدیریت کلاسیک کدامند؟ چه اطلاعاتی برای خرید یک میز مدیریت کلاسیک مورد نیاز است؟
میز مدیریت کلاسیک و خرید آن ساده به نظر میآید.
شما فقط سبک و اندازه مورد علاقه خود را تعیین میکنید، سپس عوامل متعدد دیگری را نیز در نظر میگیرید.
سادگی این انتخاب در این است که میز مدیریت کلاسیک ، دارای سبک منحصر به فردی است و این به معنی “کلاسیک بودن” است.
این میز مدیریت به شدت دارای تمام ویژگیهای لازم برای نمایش مدیریتی قدرتمند است.
ما در اینجا به عنوان یک مدیر انتخاب خود را کردهایم، و میدانیم چه میزی میخواهیم و برای آن چه بهایی را پرداخت میکنیم.
این که آیا شما دفتر خود را بازسازی میکنید یا فقط به میزی نیاز دارید که فعالیتهای خود را انجام دهید.
اینها و دیگر خواستههایتان باعث میشود شما به عوان یک مدیر کسب و کار، بدانید دققا چه چیزی می خواهید.
صندلی مدرن اداری
صندلی مدرن اداری یکی از محصولات پر طرفدار و پر فروش این روزها در بازار مبلمان اداری است .
دیگر به صندلی اداری بعنوان یک وسیله تزئینی نگاه نمیشود و البته این موضوع از قدیم هم همینطور بوده است .
اما به اطمینان میتوان گفت که بحث صندلی اداری مدرن اهمیت بیشتری در دکوراسیون اداری سازمانها و شرکتها پیدا کرده است .
کاربرد صندلی از خانه تا اداره بسیار تفاوت کرده است .
در ادارات صندلی هم وظیفه آرامش بخشی به پرسنل و کارفرمایان را دارد و هم وظیفه ارتقا عملکرد و بهره وری آنها را . علاوه بر اینها صندلی اداری در یک دیدگاه جامع باید قابلیت هم افزایی در دکوراسیون اداری را نیز داشته باشد.
تنوع صندلی اداری مدرن در بازار بقدری زیاد است که دیگر تمام افراد اعم از دانشجویان و کارمندان و … میتوانند آنها را با چرم دلخواه و رنگ دلخواه خود تهیه نمایند . مانند صندلی نیلپر که اشتباها با نام مبلمان اداری نیلپر هم شناخته میشود.
یکی از ویژگیهای صندلی اداری مدرن قابلیت تنظیم بودن آن است به این معنی که هم ارتفاع آن و هم میزان خمیدگی به پشت آن را کاربر میتواند بدلخواه خود کم و یا زیاد نماید استفاده از فوم سرد نیز برای کف صندلی و همچنین استفاده از چرم ضد تعریق نیز یکی دیگر از خصوصیات صندلی مدرن اداری میباشد .
مرکز تخصصی مبلمان اداری سی رن
منبع : ویرلن
پاسخ ها