🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حدود ۲ هزار سبد غذایی و بهداشتی در دلگان توزیع شد

فرماندار دلگان گفت: هزار و ۷۰۰ سبد غذایی و بهداشتی توسط ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با کرونا از آغازین روز‌های شیوع این ویروس تا کنون بین اقشار آسیب پذیر منطقه توزیع شده است.

به گزارش  گروه استان های اخبار  از زاهدان ، مجتبی شجاعی  اظهار داشت: ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با کرونا با هدف حمایت از نیازمندان و مشاغل آسیب دیده و در راستای کمک و حمایت از این قشر جامعه فعالیت می‌کند.

وی بیان کرد: تمامی مایحتاج مردم اعم از ارزاق عمومی، سیلندر گاز، آرد، بنزین و دارو در دلگان به میزان کافی و ذخیره مناسب وجود دارد و تقاضای مردم نیز عادی و مانند گذشته است.

فرماندار دلگان ادامه داد: اکثر مردم و کسبه این شهرستان با تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا همراه بوده و در اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی و ماندن در منزل کمک کننده هستند.

وی از سپاه پاسداران، بسیجیان، گروه‌های جهادی و سایر ارگان‌ها که از همان روز نخست شیوع این ویروس تا کنون نسبت به کار‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای فعالیت کرده‌اند تقدیر کرد.

شجاعی ادامه داد: شهرداران و کارکنان شهرداری‌های گلمورتی و چگردک و دهیاران با محوریت بخشداران نیز در ضدعفونی کردن معابر و در سایر ماموریت‌های محوله علی رغم امکانات محدود، بسیار خوب عمل کرده‌اند.

وی اظهارداشت: پزشکان و متولیان نظام سلامت سربازان و فرمانده‌هان خط مقدم این جبهه هستند که در نبرد تن به تن با کرونا قرار دارند و کارکنان شبکه بهداشت و درمان دلگان، شبانه روز در حال تلاش و مجاهدت هستند.

فرماندار دلگان ضمن اشاره به ضرورت توجه به بسته‌های حمایتی دولت و تقدیر از اقدامات انجام شده گفت: با شیوع کرونا و توصیه به ماندن در خانه بسیاری از کسب و کار‌ها تعطیل و عده‌ای نیز بیکار شدند، در این میان اقشار آسیب‌پذیری هستند که به صورت روزمزد کار می‌کردند و این وضعیت دشواری مضاعف برای آن‌ها ایجاد و خانواده‌هایشان را با مشکل معیشتی مواجه کرده که بسته معیشتی حمایتی دولت شاید تنها بخشی از نیاز‌های ضروری آن‌ها را تامین کند و می‌طلبد خیران و نهاد‌های حمایتی همانگونه که در گذشته خوش درخشیده‌اند اینبار نیز به این موضوع ورود جدی‌تر کنند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋