🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نگران معوقات تسهیلات کسب و کارها هستیم ثبت تنها یک بار اطلاعات مردم، نقص سامانه سلامت است

میرزایی گفت: در بخش حمایت از کسب و کار‌ها اعطای تسهیلات، نوعی سم است چرا که بعد‌ها با مشکل معوقات رو به رو خواهیم شد.

به گزارش  خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی  گروه اقتصادی اخبار ، حسین میرزایی، مشاور حوزه کسب و کار‌های آی تی و فناورانه اظهار کرد: بحران کرونا هم مانند سایر بحران‌ها نیازمند برنامه ریزی‌های به موقع و سریع است. برنامه ریزی‌هایی که به زبان متخصصان ارزیابی سریع می‌نامند.

وی افزود: ارزیابی که از گذشته باید با شناسایی کسب و کار‌ها در بانک اطلاعاتی خود تجمیع می‌کردیم. به طور مثال سامانه‌ای تحت عنوان "سایه بان" را اجرایی و میزان دستفروشان و محل فعالیت آن‌ها را برای حمایت‌ها در روز‌های بحران شناسایی می‌کردیم.

میرزایی ادامه داد: به طور مثال در سامانه رفاه ایرانیان تعداد ۷ هزار و ۵۰۰ دستفروش در تهران شناسایی شدند البته که گمانه زنی‌ها را در سطح کشور به ۲۰۰ هزار دستفروش براورد کرده و با در نظر گرفتن بعد خانواده آن‌ها حدس می‌زنیم که یک میلیون نفر با مشکل مالی و آسیب از کرونا در این شغل رو به رو شده باشند.

میرزایی ادامه داد: البته مشاغل متفاوتند و این دسته بندی‌ها هم باید تدوین شود. مشاغلی همچون رستوران ها، پاساژ‌ها و ... که حمایت از آن‌ها باید متفاوت باشد.

این مشاور حوزه آی تی بیان کرد: یک نمونه موفق اجرای پنل و شناسایی افراد را در چهل روستا در سیل سیستان و بلوچستان پیاده سازی و ظرف مدت یک روز مشکلات را لیست کردیم.

میرزایی به نقص سیستم سامانه سلامت وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت: این سیاست گذاری بسیاری قابل تقدیر است، اما مشکل اصلی سامانه سلامت، سایت بودن و یکبار اظهارگیری آن است. یعنی ما فقط یکبار اطلاعات خود را ثبت کرده و می‌رویم و کسی متوجه نمی‌شود که روز‌های آتی آیا مبتلا شده ایم یا خیر؟!

وی گفت: در بخش حمایت‌ها اعطای تسهیلات را نوعی سم می‌دانم چرا که بعد‌ها با مشکل معوقات تسهیلات رو به رو خواهیم شد.

 

در حال تکمیل...

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋