🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مواد اولیه موجود، کفاف تولید داخل پیچ و مهره را نمی دهد

مهری گفت: با قطع شدن واردات پیچ و مهره و کمبود در بازار، قیمت این محصولات ۱۵ درصد افزایش یافت.

مواد اولیه کفاف داخل را نمی دهد
نورالدین مهری رئیس اتحادیه پیچ و مهره فروشان در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی  گروه اقتصادی اخبار ، گفت: انتشار ویروس کرونا متاسفانه در تمام صنوف تاثیرات منفی گذاشته و بازار پیچ و مهره را هم به شدت تحت تاثیر قرار داده است. هم اکنون واردات کالاهایمان به شدت کم شده چرا که در گذشته کالا از چین و تایوان وارد می شد که به کل قطع شده است. 

او با بیان اینکه هیچ صنفی همانند پیچ و مهره از منظر تیراژ متنوع نیست چرا که هم اکنون ۷ هزار نوع پیچ و مهره در کشور وجود دارد، بیان کرد: تنوع در حوزه پیچ و مهره زیاد است که قادر به داخلی سازی بیش از ۵۰ درصد محصولات شده ایم.

رئیس اتحادیه پیچ و مهره فروشان بیان کرد: ۵۰ درصد کالا‌های مورد نیاز داخل، وارداتی بودند که هم اکنون به صفر رسیده و از این جهت تاثیرات منفی در قیمت این محصولات داشته است. با قطع شدن واردات قیمت محصولات ۱۵ درصد افزایش یافت.

مهری تشریح کرد: بحث کرونا باعث شد ۵۰ درصد کاسبان خانه نشین شوند و این امر سبب کاهش تقاضا شد. در گذشته میزان کمی صادرات داشته ایم که هم اکنون آن هم نیز کم شده است. 

رئیس اتحادیه فروشندگان پیچ و مهره‌فروشان با بیان اینکه درحال حاضر نزدیک به هزار واحد صنفی پیچ و مهره در تهران مشغول به فعالیت هستند، گفت: این صنف برای ۵ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است.

 او با بیان اینکه اکثریت قریب به اتفاق تولیدات، نیازمند پیچ و مهره هستند و حتی تجهیزات و دستگاه‌های تولیدی نیز مستثنی از این نیاز نیستند، گفت: در شرایطی که تولید و اقتصاد کشور در رکود است، طبیعی است که نمی‌توان انتظار رونق در بازار فروش و تولید پیچ و مهره را داشت. متأسفانه بخش عمده پیچ و مهره موجود در بازار، تولید کشور چین است و حتی در بخش میخ‌های فولادی نیز ضریب واردات بالا است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋