🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

نوزادی در میامی درون آمبولانس به دنیا آمد

به گزارش گروه استان های اخبار از سمنان ، ناصر سلمانپور معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت : در تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ پایگاه " ری آباد " خبری مبنی بر آغاز درد و کمک به زایمان مادری باردار از روستا های کالپوش رسید که در مسیر کالپوش به میامی بودند و نیروهای اورژانس با تجهیزات کامل بی درنگ به محل اعزام و اقدامات نخستین انجام شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت : مادر حامله ساکن یکی از روستاهای شهرستان میامی که با آمبولانس در حال انتقال به درمانگاه بود ، نوزادش را درون آمبولانس اورژانس پایگاه ری آباد بخش مرکزی میامی به دنیا آورد

او افزود: کارکنان اورژانس در حال انتقال مادر باردار برای رسیدگی بیشتر به درمانگاه بودند که بعد از ۲۰ دقیقه نوزاد در طول راه به دنیا آمد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با بیان این که حال مادر و نوزاد خوب است ، تصریح کرد: نوزاد پسر و مادر برای ادامه درمان به بیمارستان بهار شاهرود منتقل شدند.

ناصر سلمانپور با قدردانی از تلاش کارشناسان اورژانس گفت : با توجه به راه نامناسب مسیر کالپوش در سیل روزهای گذشته ، حضور به موقع کارشناسان از بروز خطر برای مادر و نوزاد جلوگیری کرد.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۴۰ کارشناس در ۱۵پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی در این مرکز آماده است.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن با دو بخش کالپوش ومرکزی در شرق استان سمنان قراردارد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋