🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کمپین ماندگار برای ارتقای سرعت کاربران اجرا می‌شود

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: کمپین جدید تحت عنوان "ماندگار" با هدف تنوع سرویس و ارتقای سرعت کاربران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های اخبار از سنندج، آزاد حکمت در جمع خبرنگاران گفت: این طرح شامل دو نوع محصول متفاوت، با نام‌های سرویس اقتصادی و سرویس حرفه‌ای است که با شعار بی‌نهایت ماندگار بر تنوع و ارتقای سرعت کاربران، به همراه ترافیک رایگان بامدادی در زیرساخت‌های مختلف باند پهن ثابت مانند, ADSL، VDSL و FTTH به مشتریان اینترنت در سطح استان عرضه می‌شود.

او افزود: بازار هدف این کمپین، ماندگاری تمام مشتریان فعلی مخابرات منطقه است که از طریق بستر‌های ارتباطی خدمات باند پهن را دریافت می‌کنند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه سایر مشتریان اپراتور‌های ثابت و مشتریان غیرفعال می‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند، افزود: هدف از اجرای این کمپین، ارائه خدمت بیشتر به مشتریان وفادار شرکت و همچنین جذب مشتریان جدید است، به طوری که محصولات اینترنت ADSL مخابرات با کیفیت بیشتر، استاندارد بهتر و جامع‌تر از کمپین‌های گذشته در اختیار عموم مصرف‌کنندگان اینترنت قرار گیرد.

حکمت یادآور شد: در سرویس‌های اقتصادی کمپین "ماندگار" در بسته اقتصادی شماره ۵، ۷۰ گیگابایت ترافیک رایگان بامدادی قابل استفاده از ساعت ۲ تا ۹ صبح برای مشتریان ارائه شده است.

او همچنین اضافه کرد: در سرویس‌های حرفه‌ای کمپین ماندگار از زیرساخت‌هایی (FTTH)، ترافیک‌ها و سرعت‌های مختلف به کاربران عرضه می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان خاطرنشان کرد: در طرح ماندگار، سرویس‌های مختلف با سرعت ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه تا ۲۰۰ مگابیت بر ثانیه در بستر‌های مختلف باند پهن ثابت به مشتریان با شرایط ویژه ارائه می‌شود.

حکمت متفاوت و مقرون به صرفه هر ساله کمپین‌های مختلفی اجرا می‌شود که موجب افزایش رضایتمندی مشتریان مخابراتی خواهد شد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋