🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تصاویر فاش شده از بدنه خانواده S6 شرکت Vivo

به تازگی دو تصویر جدید از بدنه گوشی‌های آینده شرکت Vivo منتشر شده است که اطلاعات نسبتا کاملی از این دو گوشی را فاش می‌کند.

تصاویر فاش شده از بدنه دو گوشی جدید Vivo
به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی اخبار ، به تازگی دو تصویر از بدنه دو گوشی با کد‌های V1962A و V1962BA در فضای مجازی منتشر شده است که انتظار می‌رود این دو تصویر متعلق به گوشی جدید شرکت ویو با نام S6 5G باشد که قرار است در ۳۱ مارس از آن رونمایی شود. هر دو بدنه منتشر شده از یک قالب کلی بره می‌برند و تنها تفاوت موجود در یکی از آن‌ها، وجود نوشته G۱ بر روی بدنه است که در تصاویر رسمی منتشر شده از سوی Vivo وجود نداشت.

آنچه که بر اساس تصاویر منتشر شده مشخص است، ظاهرا هر دو گوشی از یک نمایشگر با ابعاد ۶.۴۴ اینچی AMOLED و با وضوح FHD+ بهبره خواهند برد که در زیر نمایشگر این دو گوشی حسگر اثر نگشت وجود دارد؛ همچنین در قسمت جلویی این دو گوشی، بریدگی مربوط به دوربین جلو مشاهده می‌شود و انتظار می‌رود این دو گوشی ضد آب ساخته شده باشند.

تصاویر فاش شده از بدنه دو گوشی جدید Vivo

این در حالی است که تصویری که در گذشته از گوشی S6 5G منتشر شده بود نشان می‌داد این گوشی قرار است از یک پانچ به عنوان دوربین جلو بهره ببرد که این پانچ به صورت عریض در گوشی وجود داشت و دو لنز را به عنوان دوربین چلو در خود جای داده بود؛ بنابراین مشخص نیست که کدام تصویر از بخش جلویی این گوشی صحت خواهد داشت.

تصاویر فاش شده از بدنه دو گوشی جدید Vivo

علاوه بر این Vivo در گذشته اعلام کرده بود که قرار است دوربین S6 5G از لنزی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده کند و ۳ لنز ۲، ۲ و ۸ مگاپیکسلی در کنار این لنز تصاویری بسیار جذاب را ب کاربر تحویل دهند. لازم به ذکر است که یکی از این دو لنز ۲ مگاپیکسلی لنز پرتره و دیگری لنز ماکرو خواهد بود. از دیگر اطلاعات موجود درباره این دو گوشی می‌توان به وجود پردازنده ۸ هسته‌ای ۲.۲ گیگاهرتزی و استفاده از اندروید ۱۰ اشاره کرد. همچنین این دو گوشی قرار است در دو مدل رم ۶ گیگاباتی، حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی وارد بازار شود.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋