🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

زمانی: دوومیدانی خالی از ستاره شده است من مجبور به خداحافظی از دنیای قهرمانی شدم

ملی پوش سابق دوومیدانی گفت: دوومیدانی خالی از ستاره شده است و هیچ برنامه‌ای برای آینده ندارد.

زمانی: دو و میدانی خالی از ستاره شده است/ من مجبور به خداحافظی از دنیای قهرمانی شدم
مهدی زمانی ملی پوش سابق  دوومیدانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی  گروه ورزشی اخبار ، درباره انتخاب مهدی مبینی به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی، اظهار کرد: به هر حال پس از لغو انتخابات فدراسیون دوومیدانی خوشبختانه از سوی مسئولان وزارت ورزش شاهد انتخاب هوشمندانه‌ای بودیم به نحوی که مهدی مبینی که در گذشته عضوی از این رشته بوده به عنوان سرپرست فدراسیون تا زمان انتخابات معرفی شد.

ملی پوش  دوومیدانی تصریح کرد: به نظرم در شرایط فعلی ورزشکاران دوومیدانی بیش از هر چیز دیگری به آرامش نیاز دارند. متاسفانه در دوره مدیریت قبلی فدراسیون شاهد اتفاقات خوبی نبودیم و به دلیل برخی اتفاقات عجیب و غریب بیشتر ستاره‌های دوومیدانی تصمیم گرفتند حضور در خانه‌نشینی را به ورزش دوومیدانی ترجیح دهند و به همین دلیل اکنون دوومیدانی خالی از ستاره شده است و هیچ برنامه‌ای برای آینده ندارد. معتقدم دوومیدانی نیاز به یک مدیر  کارآمد و کاربلد و کسی که از جنس دوومیدانی باشد را دارد.

زمانی خاطرنشان کرد: نه تنها خود من با وجود سن جوانی بلکه خیلی از ورزشکاران و ستاره‌هایی که شانس حضور در المپیک و حتی مدال رقابت‌های قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی را داشتند، اما متاسفانه در دوره مدیریت قبلی فدراسیون از این ورزش کنار گذاشته شدند. خیلی زود مجبور به خداحافظی از دنیای قهرمانی شدم. به هر جهت مسئولان‌ باید روی به کشف ستاره‌ها در دوومیدانی بیاورند تا بار دیگر شاهد رقم‌ خوردن بهترین نتایج در مسابقات توسط ورزشکاران باشیم. خود من هم هر کمکی از دستم بر بیاید برای اعتلای نام کشورم دریغ نخواهم‌کرد. به نظرم روسای هیئت‌های استانی نقش تعیین‌کننده‌ای در پیشرفت آینده دوومیدانی آن‌هم با انتخاب هوشمندانه‌ خودشان خواهند داشت.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋