🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اصلاح طلبان به دلیل کارنامه سیاهشان حرفی برای گفتن ندارند

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: خود کرباسچی هم اعتراف کرده بود که اصلاح طلبان کارنامه قابل ارائه‌ای به مردم ندارند که بخواهند مجددا مردم را دعوت کنند تا به آنها رای دهند.

//
حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی اخبار ،در ارزیابی حضور کاندیداهای اصلاح طلب و اصولگرا در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی،گفت: با پایان یافتن ثبت نام‌ها و تعین تکلیف کاندیداها انتخابات مجلس یازدهم وارد مرحله جدیدی شده و با تعیین صلاحیت کاندیداها مرحله دیگری هم در پیش خوهیم داشت و به مرور لیست‌ها و چهره‌های قطعی هم مشخص خواهد شد.

او ادامه داد: چهره‌های منصوب به دولت و اصلاح طلب‌ها هم چون کارنامه قابل قبولی برای مردم نداشتند روی این را هم نداشتند که بصورت جدی در انتخابات شرکت کنند زیرا به خوبی می‌دانستند رای مردم به آنها تعلق ندارد. افرادی هم که کاندید شدند بصورت انفرادی شرکت کرده و بصورت جمعی و لیستی حضور نداشتند زیرا دولت هرگز کارنامه قابل قبولی برای مردم نداشته است.

حجت الاسلام والمسلمین تاج الدینی با انتقاد به روحانی گفت: امروز هم شاهد بودیم رئیس جمهوری که تا دیروز با جرات دراین باره حرف میزد که تورم را به نرخ بالای چهار درصد رسانده است در میان صحبت‌هایش در مجلس ذیل گزارش بودجه‌ای که به صورت سالانه به مردم ارائه کرد گفت که تورمی چهل و دو درصدی زمان دولت خود را به زیر سی درصد آورده و این یعنی برخلاف شعارهایش تورم در دوره ایشان بسیار بالا رفته و گرانی کالاها مخصوصا کالاهای اساسی مردم را در فشار بسیار بالایی قرار داده است.

نماینده ادوار مجلس خاطر نشان کرد:دولت تدبیر و امید بوسیله برجام ۶ سال چرخه اقتصاد و حرکت مملکت را برای مردم کند کرده و بعد هم با یک بی تدبیری بسیار آشکار ماجرای بنزین را به میان آورد که حتی خودشان هم در کار خود ماندند.

او بیان کرد: حتی خود کرباسچی هم اعتراف کرده بود که اصلاح طلبان کارنامه قابل ارائه‌ای به مردم ندارند که بخواهند مجددا مردم را دعوت کنند تا به آنها رای دهند از سمت دیگر هم جریان نیروهای انقلاب با شواری ائتلافی که تشکیل دادند و با رویکرد جوانگرایی که دارد  در صدد هستند تا تلفیقی از نیروهای جوان و با تجریه را وارد عرصه انتخابات کند و مجلسی کارآمد ،پرشور ، محرک و پویا را تشکیل دهد زیرا شان مجس در کشور بسیار بالاست و ریل گذاری اصلی جامعه در مجلس صورت می‌گیرد.

فعال اصولگرا در پایان حاطر نشان کرد: معتقدم که اگر جریان انقلابی و اصولگرا با ایجاد وحدت و ائتلاف با نیروهای انقلاب در میان مردم حاضر شده و ترکیبی از نیروهای جوان نخبه و نیروهای با تجربه وپیشکسوتان عرصه انقلاب در این عرصه حاضر شوند اتفاقات بسیار بزرگ و خوبی در کشور رقم خواهد خورد.

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋