🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کاهش ۶۶ درصدی تردد در محور های مواصلاتی استان یزد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد از کاهش ۶۶ درصدی تردد وسایل نقیله در واپسین روز‌های سال ۹۸ خبرداد.

علی علیخانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های  اخبار  از یزد ، گفت: بنابر اطلاعات و گزارش دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه هوشمند ترددشمار، در واپسین روز‌های منتهی به نوروز ۹۹ تردد خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی ورودی و خروجی استان یزد نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ به ۶۶ درصد کاهش یافته است.

او افزود: بر اساس آمار به دنبال شیوع کرونا ویروس در روز‌های منتهی به سال جدید، ورود ناوگان حمل و نقل عمومی به استان یزد حدود ۸۵-۹۴ درصد و ورود سایر وسایل نقلیه از قبیل ناوگان حمل بار و خودرو‌های سواری شخصی به استان حدود ۶۶ تقلیل یافته است.

علیخانی همچنین به کاهش ۶۸ درصدی خروج خودرو‌ها از استان یزد اشاره کرد و گفت: اختلاف دو درصدی بین داده‌های ورودی و خروجی خودرو‌ها در این مدت، احتمالا ناشی از ورود ناوگان حمل بار جاده‌ای به استان و انتظار آن‌ها برای بارگیری بوده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، کاهش محسوس آمار خودرو‌های ورودی و خروجی استان را نتیجه توجه مردم به توصیه‌های بهداشتی دانست و تصریح کرد: البته تیم‌های غربالگری و تب سنجی نیز در مبادی ورودی استان یزد مستقر هستند و بنابر تصمیم ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در صورت مشاهده افراد مشکوک به کرونا، این افراد به مدت ۱۴ روز قرنطینه می‌شوند.

علیخانی ادامه داد: با توجه به خطر سرایت ویروس کرونا از طریق تماس‌های رو در رو از هموطنان درخواست می‌شود از سفر‌های نوروزی و به ویژه سفر به استان یزد، تا ریشه کن شدن این ویروس خود داری کنند، اما در صورت ضرورت سفر به این استان، به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋