🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ارائه کلیه برنامه های فرهنگی بقاع متبرکه کاشمر از طریق فضای مجازی در ایام نوروز

ریاست محترم اداره اوقاف وامور خیریه کاشمر گفت: امسال در ایام نوروز کلیه برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه شهرستان به صورت ویدیویی و از طریق فضای مجازی برای شهروندان ارائه خواهد شد.




به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از مشهد ، پیام حجت‌الاسلام والمسلمین نیساری ریاست اداره اوقاف وامور خیریه شهرستان کاشمر در خصوص برنامه‌های بقاع متبرکه در ایام نوروز وپنج شنبه آخر سال به شرح زیر است؛

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

پیشاپیش سال نو را خدمت همه همشهریان عزیز تبریک عرض می کنم و سلامتی و تندرستی همه عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.

عرض خداقوت به همه دست اندرکاران مقابله با ویروس کرونا خصوصاً سربازان خط مقدم کادر پزشکی و پرستاری در بیمارستان‌ها که با تلاش شبانه روزی درصدد کنترل و ان شاءالله نابودی کامل این ویروس هستند.

 

همشهریان کاشمر، با توجه به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به نکات پزشکی و توصیه مراجع پزشکی و درمانی مبنی بر عدم تجمع و لزوم حضور در منازل، امسال در ایام نوروز کلیه برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه شهرستان کاشمر صرفاً به صورت ویدیویی و از طریق فضای مجازی برای شهروندان محترم ارائه خواهد شد.

همچنین برابر مصوبه ستاد پیشگیری از کرونای کاشمر، درب تمامی آرامستان‌های شهرستان از جمله باغ مزار در روز پنج شنبه و جمعه بسته است لذا از مردم تقاضا داریم از مراجعه در روز پنجشنبه و لحظه سال تحویل به بقاع متبرکه خودداری و از منازل خود برای امواتشان قرائت قرآن و فاتحه داشته باشند.

 تمامی زائرسرا‌ها از ابتدای شیوع ویروس کرونا تعطیل بوده و از پذیرش و اسکان زائر در امامزادگان جلوگیری به عمل آمده است، مردم به شایعات توجهی نکنند.

در پایان از شهروندان تقاضا داریم با پیوستن به پویش در خانه بمانیم سربازان خط مقدم یعنی کادر درمانی و پزشکی را یاری کنند و از همه کاشمری‌های مقیم شهرستان‌های دیگر استدعا داریم در صورت امکان امسال از سفر به کاشمر خود داری کنند.

 

د.ش

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋