🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

وقتی کرونا برای یزدی ها عددی نیست خرید عید مهم تر است یا سلامتی؟

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برخی از خانواده‌های یزدی شیب تند شیوع ویروس کرونا را جدی نگرفته و به جای در خانه ماندن کار‌های غیر ضروری انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از یزد ،  ابراهیم سلمانی سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا با اشاره به ابتلای جدید به کرونا ویروس در استان یزد، گفت: آمار مبتلایان قطعی به کرونا از ابتدای شیوع تاکنون در استان یزد به ۱۵۱۴نفر رسید.

او از جان باختن سی و هفت یزدی بر اثر این ویروس خبر داد و افزود:  پرسنل بیمارستان و پزشکان با چنگ و دندان وضعیت را مدیریت می کنند اما، کرونا برای عده ای از یزدی ها عددی نیست و خرید عید را  مهمتر از سلامتی می دانند.

با جان خود و همشهری‌های خود بازی نکنید

محمد نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های  اخبار  از یزد ،  گفت: در حالی که دغدغه این روزهای پایان سال مسئولان و به خصوص کادر درمانی و پزشکی کشور و استان پشت سر گذاشتن شرایط بحرانی شیوع ویروس ناخوانده کرونا و بازگرداندن شرایط عادی به کشور است، با وجود تمام هشدارها و آموزش‌هایی که در رسانه‌های دولتی و فضاهای اجتماعی ارائه می‌شود، هنوز هم کسانی هستند که فارغ از هر دغدغه‌ای با جان خود، خانواده و همشهری‌های خود بازی می‌کنند.

او افزود: هرچند که نه تنها در کشور بلکه حتی در قطپ پزشکی کشور  روزانه بر تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا اضافه می‌شود ولی برخی مردم این شیب تند شیوع ویروس را جدی نگرفته و به  جای در خانه ماندن  کارهای غیر ضروری و خرید  انجام می دهند.

نوری شادکام با قدردانی از تعدادی از خانواده ها که به توصیه ها و شعار در خانه بمانیم،  ادامه داد: هنوز هستند خانواده هایی که حتی برای سلامتی فرزندان خود هم‌ارزشی قائل نیستند، مادرانی که دست کودکان خود را گرفته و به بازار شلوغ آورده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تاکید کرد: شستشوی دست‌ها بسیار ضروری است مردم با کادر پزشکی همکاری لازم را داشته باشند، در خانه بمانند و نکات بهداشتی را رعایت کنند.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان یزد  تاکنون   سی و هفت نفر جان خود را از دست داده اند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋