🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آماده باش تیم های آتش نشانی در چهارشنبه سوری

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با تشریح تمهیدات و اقدامات این سازمان برای روز‌های پایانی سال از آماده باش تیم‌های عملیاتی در شب چهارشنبه سوری خبر داد.

آماده باش تیم‌های آتش نشانی در چهارشنبه سوری
رضا میرزایی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های  اخبار  از کرمان گفت: شهر کرمان با توجه به تلاش‌های سازمان‌های امدادرسان بخصوص اقداماتی که سازمان آتش نشانی در سنوات گذشته انجام داده به عنوان یکی از ایمن‌ترین شهر‌های کشور در چهارشنبه پایان سال بوده است.

او افزود: باتوجه به اینکه بیشترین قشر آسیب پذیر در این خصوص نوجوانان و کودکان هستند لازم است والدین به فرزندان خود توجه ویژه‌ای داشته و بر رفتار فرزندان خود در شب چهارشنبه سوری و حتی روز‌های قبل از آن نظارت داشته باشند.

میرزایی بیان داشت: امسال هم این سازمان فقط اکتفا به چهارشنبه پایان سال نکرده و از شروع سال ۹۸ اقداماتی در زمینه آموزش در مهدکودک ها، مدارس، آموزش‌های شهروندی و همچنین ارتقاء فرهنگ ایمنی جامعه از طریق رسانه‌هایی همچون نشریات، فضای مجازی و صدا و سیما انجام داده است.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان تصریح کرد: با توجه به آموزش‌هایی که داده شده در رابطه با چهارشنبه آخر سال یک سری اقدامات پیشگیرانه و همچنین کار‌های مقابله‌ای انجام شده است.

میرزایی گفت: اقدامات پیشگیرانه این سازمان، آموزش به شهروندان بوده که از خیلی وقت پیش شروع شده و نه فقط درخصوص چهارشنبه پایان سال بلکه برای همه خطرات و حوادث بوده است.

او افزود: برای چهارشنبه آخر سال، آموزش‌های لازم و خاص برای شهروندان به خصوص دانش آموزان در طول سال داده شده است و در فضای مجازی و نشریات پیام‌های آموزشی و هشدار دهنده منتشر می‌شود و هم اکنون نیز آتش نشانان در ۱۰ ایستگاه آتش نشانی آمادگی کامل و لازم را برای همکاری دارند و همه در آماده باش هستند.

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان بیان داشت: با توجه به اینکه با یک بحران روبرو هستیم و ویروس کرونا که هم مردم و هم نیرو‌های خدمت رسان را تهدید می‌کند، از شهروندان درخواست می‌شود اگر نمی‌توانیم اقدام خاصی را انجام دهیم حداقل خسارت یا مشکل اضافه‌ای را ایجاد نکنیم و کادر درمانی که باید به فکر افراد گرفتار به ویروس کرونا باشند بخاطر هیجانات زودگذر و بی توجهی برخی، درگیر مسائل چهارشنبه سوری نشوند و خستگی آن‌ها زیاد‌تر نشود.

او تصریح کرد: شهروندان در چهارشنبه آخر سال در خانه‌های خود بمانند و از رفتار‌های پرخطر نظیر روشن کردن آتش در منزل هر چند کوچک و محدود جداً اجتناب کنند.

میرزایی افزود: درخصوص هنجارشکنان در چهارشنبه سوری، توسط دستگاه‌های ذی ربط رسیدگی خواهد شد و برای قدردانی از کادر درمان و نیرو‌هایی که در سازمان‌های امدادرسان در حال انجام اقدامات لازم هستند تا مشکل ویروس کرونا برطرف شود، مردم کمک کنند و در خانه بمانند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋