🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

وضعیت ورود مسافر به آبادان از طریق خطوط هوایی بسیار نگران کننده است

عضو شورای اسلامی شهر آبادان وضعیت ورود مسافر به آبادان از طریق خطوط هوایی را بسیار نگران‌کننده و خطرناک دانست و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس مسئولان کشوری باید هر چه سریع‌تر برای حل این مسئله چاره‌اندیشی کنند.

به گزارش گروه استان‌های اخبار از آبادان ،آرش بهفر عضو شورای اسلامی شهر آبادان ، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی ستاد پیشگیری از کرونا ویروس گفت: اقدامات و خدمات همه دست اندرکاران امر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در منطقه آزاد اروند بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

او افزود: از ابتدای اسفند همه آحاد جامعه شاهد بودند که کادر پزشکی و درمانی، نیروهای جهادی، پرسنل زحمتکش شهرداری‌ها، اعضای شورای سلامت و تامین شهرستان آبادان در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس قرار دارند و با تمام توان به‌صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به شهروندان این منطقه هستند.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان با بیان اینکه وضعیت خطوط هوایی آبادان بسیار نگران‌کننده است تصریح کرد: با توجه به اینکه ویروس کرونا در کل کشور شیوعی خطرناک داشته و همچنین از آنجا که گرمای هوای یکی از عوامل جلوگیری از شیوع این بیماری است متاسفانه شاهد ورود مسافران از طریق خطوط هوایی به شهرستان آبادان هستیم که باید مبادی ورودی فرودگاه بین‌المللی آیت الله جمی آبادان کنترل و پایش شود.

بهفر از مسئولان کشوری و فرماندار ویژه آبادان خواست تا در این باره چاره‌اندیشی کنند و گفت: از آنجایی که فروش بلیط خطوط هوایی به‌صورت آنلاین از طریق سازمان هواپیمایی کشوری انجام می‌شود لذا مسئولان عالی رتبه کشور باید در این زمینه تهمیدات لازم را صورت دهند تا احیانا در این منطقه نیز شاهد حجم عظیمی از مسافران و مبتلایان به کرونا ویروس نباشیم.

او افزود: از فرماندار ویژه به‌عنوان رئیس شورای سلامت و تامین شهرستان آبادان و همچنین استاندار خوزستان انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر نسبت به ورود مسافر از طریق فرودگاه این شهر اقدامات لازم را انجام دهند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋