🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

کاهش مسافران در تاکسی ها و ضد عفونی کردن وسایل نقلیه عمومی در ملایر

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان ملایر گفت: مسافران در تاکسی‌ها کاهش داده‌ی شوند و ضد عفونی کردن وسایل نقلیه عمومی در شهرستان ادامه دارد.

کاهش مسافران در تاکسی‌ها و ضد عفونی کردن وسایل نقلیه عمومی در ملایر
به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از همدان ، سعید‍ کتابی، معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس شهرستان گفت: تاکسی دارن ملایر تا زمان بهبودی اوضاع حد اکثر دو مسافر در صندلی‌های عقب تاکسی سوار می‌کنند.

او با تاکید بر اینکه ریشه کنی این بیماری نیاز به عزم جدی و همگانی دارد افزود: ما ورود خودرو‌ها با پلاک‌های غیر استانی را به شهرستان ممنوع کردیم و مراسم شب جمعه آخر سال را با محدودیت‌های ترافیکی کنترل کردیم.

کتابی بیان کرد: شیوع ویروس کرونا بسیار جدی است همشهریان عزیز، از سفر‌های غیر ضروری، درون شهری و برون شهری به شدت پرهیز کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان ملایر ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری و به دستور فرماندار ویژه شهرستان ملایر تمامی جلساتی که ضرورت نداشتند، لغو شد، ولی این ستاد به دلیل ضرورتی که در این زمان هست باید به طور منظم و مستمر برگزار شود.

کتابی گفت: بازدید‌های متعددی از نانوایی ها، مراکز تولیدی و مراکز عرضه خدمات شده است و تذکرات لازم برای رعایت بهداشت ارائه گردیده است.

او با تکذیب شایعه تعطیلی برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان افزود: به هیچ وجه این امر صحت ندارد و همه جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان درحال خدمات رسانی به مردم هستند.

کتابی گفت: تمامی مرخصی‌های مدیران، بخشداران و دهیاران تا زمانی که وضعیت به حالت عادی درآید لغو شده است و باید تمام امکانات و ظرفیت شهرستان نیز در اختیار ستاد قرار گیرد.

اوافزود: برخی از صنوف همانند طلافروشان به صورت خودجوش آمادگی تعطیلی تا پایان سال را داده اند.

کتابی گفت: صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان نیز پیشنهادات لازم برای کاهش ساعات کاری صنوف مختلف و یا تعطیلی برخی از صنوف که ضرورت ندارند را به دبیرخانه ستاد ارائه نمایند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه ملایر گفت: باید با همکاری و تعامل بیشتر، مکان‌هایی که تجمع افراد در آن‌ها صورت می‌گیرد را مدیریت کنیم تا زنجیره شیوع بیماری کرونا ویروس قطع شود.

سعید کتابی گفت:۵۰ درصد زمان تلویزیون شهری ملایر به موضوع اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص بیماری کرونا ویروس قرار داده شود و تمامی ادارات سطح شهرستان ملایر موظف هستند یک بنر با موضوعات اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و تاثیرگذار در زمینه بیماری کرونا ویروس در سطح شهرستان نصب نمایند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋