🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

تالاب بین المللی شادگان مهمان نوروزی نمی پذیرد

به گزارش گروه استان‌های اخبار از اهواز ، سعید حاجیان فرماندار شادگان چهارشنبه در ستاد دانشگاهی مقابله با بیماری کرونا ویروس که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور ورود گردشگر و میهمان نوروزی به شادگان ممنوع است و از ورود گردشگران به تالاب بین‌المللی شادگان نیز تا پایان بحران کرونا در کشور جلوگیری می‌شود.

فرماندار شادگان گفت: تالاب بین‌المللی شادگان تا پایان بحران کرونا در کشور به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری مهمان نوروزی و گردشگر نمی‌پذیرد.

او بیان کرد: از امروز نیز با استقرار نیروی انتظامی در ورودی‌های شهر شادگان از ورود گردشگر و مسافر به این شهرستان جلوگیری می‌شود، همچنین هر فردی که قصد ورود به شهرستان شادگان را داشته باشد در ورودی‌های شهر پایش و در صورت نیاز به مراقبت به بیمارستان شهید معرفی شادگان انتقال می‌یابد.

حاجیان اظهار داشت: شهرداری شادگان و دهیاری‌ها روزانه شست‌وشو و ضدعفونی اتوبوس‌های شهری، تجهیزات پسماند، بوستان‌ها، ترمینال، میدان میوه‌وتره‌بار، مبلمان شهری و معابر اصلی شهر و روستا‌ها را انجام می‌دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: مرحله اول ضدعفونی گسترده معابر پر تردد شهری یکشنبه هفته گذشته و مرحله دوم آن نیز با نظارت دانشکده علوم پزشکی آبادان چهارشنبه با دقت در حال انجام است.

فرماندار شادگان تصریح کرد: تلاش‌های بسیاری برای ضدعفونی و شست‌وشوی مراکز مختلف با نظارت مرکز بهداشت در حال انجام است، اما بیشترین تاثیر جلوگیری از شیوع این ویروس رعایت فرهنگ شهروندی مناسب و تردد نکردن غیرضروری شهروندان است.

سعید حاجیان با تاکید بر ضرورت همکاری بیشتر مردم برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا افزود: رعایت کامل بهداشت فردی و عمومی و ماندن در خانه، بهترین راهکار برای مقابله با کرونا است که همه شهروندان باید برای مهار این بیماری، دستورالعمل‌های کارشناسان را جدی گرفته و به آن عمل کنند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋