🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

وقتی که بسیجی ها به میدان مبارزه با کرونا می آیند

به دنبال شیوع کرونا ویروس، اقشار مختلف جامعه در قالب گروه‌ها و کمپین‌ها به میان مبارزه آمده‌اند تا حافظ سلامتی مردم باشند؛ در این میان، بسیجی‌ها نیز مثل همیشه در عرصه مبارزه با کرونا، جهادگونه حضور یافته‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  اخبار  از تبریز ،از ضدعفونی معابر و اماکن عمومی گرفته تا تولید ماسک و... عرصه فعالیتی این روز‌های خواهران و برادران بسیجی در تبریز است.

از چند روز پیش که خبر حضور کرونا ویروس در شهر تبریز به گوش رسید، بسیجی‌ها در کنار سایر دستگاه‌ها به صف شدند تا از ظرفیت خود در راستای مقابله با این بیماری مسری، استفاده کنند.

بر این اساس، رزمایش یاوران بهداشت برای ریشه‌کنی ویروس کرونا توسط ۳۰۰ گروه بسیجی در تبریز طی چندین مرحله اجرا شده و تداوم دارد.

در این رزمایش، علاوه بر ضدعفونی معابر و اماکن عمومی تبریز، بروشور‌هایی در راستای آگاه‌سازی عمومی در بین مردم تبریز توزیع می‌شود.

ارائه آموزش‌های شفاهی و چهره به چهره در معابر و مکان‌های پررفت‌وآمد با حضور کارشناسان بهداشت از دیگر اقدامات بسیجی‌ها در قالب این رزمایش بود.

در این رابطه، تعدادی از بانوان بسیجی پایگاه ۲۹ بهمن حوزه حضرت سمیه سپاه غدیر تبریز نیز در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در رعایت اصول بهداشتی و کمک به شبکه بهداشتی، در حرکتی خودجوش و انقلابی اقدام به دوخت ماسک‌های ویژه پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا کردند.

بانوان بسیجی این پایگاه طی دو روز گذشته با استفاده از ۱۵ چرخ خیاطی، ۳۰۰ ماسک پزشکی تولید کردند و به گفته خودشان، تا زمانی که جامعه نیاز داشته باشد، این فعالیت را پیگیری می‌کنند.

فرمانده حوزه حضرت سمیه (س) سپاه غدیر تبریز در این خصوص گفت: رسالت بانوان بسیجی در وضعیت کنونی جامعه پشتیبانی از فعالان عرصه سلامت بوده و در حقیقت در تداوم رسالت دوران دفاع مقدس است؛ امروز خواهران بسیجی در راستای مبارزه و ریشه‌کنی کرونا در کنار برادران به ضد عفونی اماکن و معابر عمومی اقدام می‌کنند.

فاطمه فرحناک فرمانده پایگاه ۲۹ بهمن حوزه حضرت سمیه (س) نیز در این خصوص اظهار کرد: پس از لغو نماز جمعه در شهر‌های مختلف، خواهران بسیجی بر خود وظیفه دانستند تا سنگر خود را از مصلا‌های نمازجمعه به کارگاه‌های تولید ماسک و همچنین عرصه مبارزه با کرونا تغییر دهند.

او با بیان این‌که سنگر امروز ما پشتبانی از مدافعان بهداشت در راستای سلامت جامعه و مردم است، افزود: بسیجی‌ها امروز نیز همچون دوران دفاع مقدس پای کار هستند تا وضعیت جامعه به روال عادی بازگردد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋