🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پرستاران، پزشکان و پرسنل درمان نگرانی های درمانی دارند

مدیرپرستاری بیمارستان گلستان گفت : پرستاران، پزشکان و پرسنل درمان انسان هستند و طبیعتا نگرانی‌هایی دارند و از سوی دیگر هنگامی که تصمیم گرفتیم وارد این حرفه شویم پذیرفتیم باید با بسیاری از مسائل کنار آمده و آماده برخورد با آن را داشته باشیم.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از کرمانشاه ،میرزایی مدیرپرستاری بیمارستان گلستان گفت : گاه برخی اطلاعرسانی‌ها برای افرادی که بر موضوع اشراف و تخصص کامل ندارند نگرانی‌هایی ایجاد می‌کند و در مقابل افرادی که نگرش تخصصی تری دارند می‌دانندکه اگر با موضوعات حاد به صورت علمی برخورد شود بسیاری از مسائل قابل کنترل خواهد بود.

او گفت : از همین رو برای گریز از ترس و کاهش نگرانی‌ها اقدامات متعددی انجام شده و با همکاران و پرسنل گفتگو‌های بسیاری شده است.

او افزود: بسیاری از پرستاران و پرسنل این بیمارستان به صورت داوطلبانه و بدون هیچ چشم داشتی مشغول به خدمت هستند و مشخص است که چنین افرادی که خطرپذیری کرده اند به مادیات چشم داشتی ندارند و از این بیماری باکی ندارند.

میرزایی گفت: خوشبختانه جوی آرام و دوستانه در این مرکز درمانی مستقر شده و تاکنون پرستاری به دلیل نگرانی از این ویروس از ادامه خدمت منصرف نشده است.

این مسوول به پذیرش بیماران غرب کشور در بیمارستان گلستان اشاره کرد و افزود: گاه روزانه ۲۵۰ بیمار ورودی داریم که این افراد معاینه می‌شوند و هرشخص براساس وضعیت بالینی که دارد از خدمات مرکز بهره مند می‌شوند، برخی ویزیت سرپایی و برخی بستری می‌شوند و همه نوع بیمار از خدمات استفاده می‌کنند.

او گفت: تاکنون نزدیک یک هزار و ۸۰۰ مراجعه کننده داشته ایم که تنها نزدیک به ۸۲ نفر بستری شده اند.

یرزایی در پاسخ به این سوال که آیا با کمبود پرستار و پرسنل مواجه نیستید، افزود: در آغاز کمبود‌هایی در این زمینه وجود داشت و پس از اعلام همکاری، از سراسر دانشگاه و بیمارستان‌ها یاری رسانی شد و اکنون مشکل خاصی در زمینه نیرو وجود ندارد.

او گفت: بین ترس و نگرانی تفاوتی وجود دارد و باید نگران این بیماری باشیم چراکه قابل سرایت است و شیوع بالایی دارد با این وجود نباید اجازه دهیم که این نگرانی به ترس تبدیل شود چرا که نگرانی برای رعایت بهتر اصول بهداشتی است، ولی ترس مانع از رفتار مناسب و پیشگیرانه می‌شود.

او گفت: باید بیماری کروناویروس را جدی بگیریم و فاصله یک متری با دیگر افراد و اصولی که بار‌ها گفته شده را رعایت کنیم و باید گفت که با ترس نمی‌توان این بیماری را کنترل کرد.

میرزایی افزود: مردم بدانند که مثبت شدن بیماری کروناویروس به معنای مرگ نیست، براساس آمار جهانی افرادی که به این ویروس مبتلا می‌شوند با مراقبت‌های بهداشتی و درمانی و قرنطینه‌های خانگی عموما بهبود می‌یابند به گونه‌ای که در روز‌های گذشته افراد بهبودیافته‌ای از این بیمارستان ترخیص شده اند.

این مسوول افزود: خوشبختانه تاکنون در میان پرسنل و کادر بیمارستانی موردی مثبت از ابتلا به کروناویروس نداشته ایم.

میرزایی گفت: تعدادی از مردم گمان می‌کنند با مراجعه به این مرکز، پزشکان باید به راحتی بود و یا نبود ویروس را تشخیص دهند در صورتی که این امر نیاز به انجام آزمایش دارد و زمان می‌برد .

 

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋