🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

چلسی اولین بازیکن را برای مارسکا خرید

توسین آدارابیویو، مدافع فصل گذشته فولام، به عنوان بازیکن آزاد به چلسی پیوست.

ورزش سه: چلسی اولین خرید خود در دوران مربیگری انزو مارسکا را تکمیل کرد و توسین آدارابیویو، بازیکن فصل گذشته فولام، را به خدمت گرفت.

چلسی اولین بازیکن را برای مارسکا خرید

چلسی به تازگی مارسکا را با قراردادی 5 ساله به عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کرد تا سرمربی فصل گذشته لسترسیتی به عنوان جانشین مائوریسیو پوچتینو فعالیتش را آغاز کند.

چلسی اولین بازیکن را برای مارسکا خرید

اولین خرید این مربی ایتالیایی یک مهره دفاعی بود. این مدافع 26 ساله قراردادی 4 ساله با آبی‌ها منعقد کرده است. او محصول آکادمی منچسترسیتی است و اکنون با مارسکا، دستیار سابق پپ گواردیولا که می‌خواهد سبک بازی مبتنی بر مالکیت توپ را در چلسی اجرا کند، کار خواهد کرد.

آدارابیویو درباره انتقال به چلسی گفت: "چلسی یک باشگاه بزرگ است و برای من این یک لحظه شگفت انگیز است. من سه مایلی دورتر از استمفوردبریج به دنیا آمدم و اولین بازی حرفه‌ای خود را در آنجا انجام دادم. بسیار هیجان زده‌ام و مشتاقانه منتظر کمک به باشگاه هستم تا به سمت هدفی که می‌خواهیم برویم."

چلسی اولین بازیکن را برای مارسکا خرید

آدارابیویو اوایل این هفته با رد پیشنهاد نیوکسل و منچستریونایتد برای عقد قرارداد با چلسی، آزمایشات پزشکی خود را تکمیل کرد.

چلسی به سرعت دنبال جانشین تیاگو بود و موفق شد با اولین خرید تابستانی، جای خالی کاپیتان برزیلی را که در پایان فصل اخیر از آبی‌ها جدا شد را پُر کند. با این خرید البته احتمال جدایی تروه چالوبا افزایش پیدا می‌کند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋