🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

برنامه ای که به تنهایی کل شبکه ماهواره ای را در اختیار گرفت

امیر نعمتی این‌بار به سراغ برنامه کنسرتینو رفته برنامه‌ای که علیرضا عصار اجرای آن را بر عهده دارد. برنامه‌ای درباره موسیقی که ظاهرا هوای تازه‌ای در عرصه موزیک ایرانی ایجاد کرده است.

برترین‌ها: امیر نعمتی این‌بار به سراغ برنامه کنسرتینو رفته برنامه‌ای که علیرضا عصار اجرای آن را بر عهده دارد. برنامه‌ای درباره موسیقی که ظاهرا هوای تازه‌ای در عرصه موزیک ایرانی ایجاد کرده است. 

برنامه‌ای که یک‌تنه کل شبکه‌های ماهواره‌ای را ضربه فنی کرد

در قسمت اول این برنامه که با استقبال زیادی از سوی مخاطبان هم مواجه شده است گروه اوهام و چارتار (به طور خاص آرمان گرشاسبی) میهمان این برنامه بودند و اجرای زنده داشتند. نکته جالب توجهی که درباره این برنامه وجود دارد اجرای زنده موسیقی است و هیچ پلی بکی در کار نیست. علاوه بر این همخوانی علیرضا عصار با یک دختر نوجوان نیز در بخشی از این برنامه بسیار جلب توجه کرد.

یکی از مهمترین امتیازات «کنسرتینو» این است که باوجود تمام کلیشه‌‌شکنی‌‌ها و مواجهه مستقیم با تابوها، صفر تا صد فرآیند تولید را تحت چارچوب‌‌های نظارتی رسمی طی کرده و حالا به ‌عنوان یک محصول کاملا مجاز در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. تولید و عرضه برنامه‌‌هایی از این دست در شبکه خانگی نشان می‌‌دهد ساترا از فاز تنظیم‌گری صِرف عبور کرده و وارد فاز تسهیل‌گری شده است. این همان پیش‌‌شرط لازم برای به بار نشستن ایده‌‌های نو در چارچوب‌‌های قانونی است که حالا شبکه خانگی بستر اصلی آزمودن آن شده.

برنامه‌ای که یک‌تنه کل شبکه‌های ماهواره‌ای را ضربه فنی کرد

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋