🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هیچ یک از محصولات Silane Green روی حیوانات آزمایش نمی شوند

امروزه روش­های جایگزینی در دسترس قرار گرفته ­اند که توانسته­اند نتایج بسیار دقیقی را در اختیار دانشمندان و توسعه­ دهندگان محصولات آرایشی بهداشتی قرار دهند.

به عقیده دانشمندان بسیاری از تست­های حیوانی جنبه علمی نداشته و نتایج دقیقی را ارائه نمی­دهند. همچنین آزمایش حیوانی یک روش خشونت­آمیز و غیرانسانی محسوب شده و تولیدکنندگان برتر محصولات آرایشی و بهداشتی از آن خودداری می­کنند. امروزه روش­های جایگزینی در دسترس قرار گرفته­اند که توانسته­اند نتایج بسیار دقیقی را در اختیار دانشمندان و توسعه­دهندگان محصولات آرایشی بهداشتی قرار دهند. روش­های کاشت سلولی، تست بافت انسانی و مدل­های کامپیوتری تنها بخشی از این روش­های نوین و کارآمد محسوب می­شوند. به لطف این روش­ها دیگر لزومی برای انجام روش­های غیرانسانی وجود ندارد.

هیچ کدام از محصولات سیلانه سبز تست حیوانی ندارند

تاریخچه تست های حیوانی در یک نگاه

مطالعات حیوانی از قدمت بسیار بالایی برخوردار بوده و آغاز آن به 3 قرن پیش از میلاد مسیح بازمی­گردد. این آزمایشات در قرن نوزدهم و بیستم رواج بسیار زیادی را تجربه کرده و حتی به یک رویه قانونی مبدل شد؛ با این حال، با توسعه علم مسئله بدرفتاری با حیوانات مطرح شد و این مسئله موجبات پیدایش روش­های جایگزین را فراهم آورد. در نهایت برخی از این روش­های جایگزین به میزانی توسعه یافتند که توانستند نتایج دقیق­تری از آزمایشات حیوانی را در اختیار قرار دهند.

چرا باید از انجام تست های حیوانی اجتناب کرد؟

برخی از دلایل کنار گذاشتن این تست­ها واضح و کاملا قابل درک هستند. به طور مثال، غیرانسانی بودن این روش­ها را می­توان یک دلیل موجه دانست. موجوداتی که تحت این تست­ها قرار می­گیرند، پس از اعمال تست آزار دیده و آلوده یا کشته می­شوند. نگهداری این موجودات و حتی از بین بردنشان نیز خطر آلودگی محیط زیست را به همراه دارد. علاوه بر این، دانشجویان و فعالین این آزمایشگاه­ها متحمل آسیب­های روحی می­شوند؛ چراکه، این ارتباط خشونت‌آمیز برای هر دو طرف مخرب است. به همین سبب توسعه­دهندگان مطرح ایران و سایر کشورها، این روش­ها را محکوم کرده و تبعات آن­ها را جدی می­گیرند.

هیچ کدام از محصولات سیلانه سبز تست حیوانی ندارند

Cruelty-Free یا لوازم آرایشی و بهداشتی بدون تست حیوانی چیست؟

به محصولات آرایشی و بهداشتی که از روش­های مدرن جهت تأمین ایمنی محصولات خود استفاده کرده و در طی روند آزمایشات خود به حیوانات آسیب نمی­رسانند، کرولتی فری گفته می­شود. برندهایی که از این عنوان برخوردار هستند، انجام آزمایشات حیوانی را غیراخلاقی تلقی کرده و روش­های به‌مراتب دقیق­تری را دنبال می­کنند.

تست های جایگزین تست های حیوانی

هم­اکنون فعالین مطرح صنایع دارویی و بهداشتی نظیر هلدینگ سیلانه سبز، از روش­های جایگزین تست­های حیوانی حمایت می­کنند. این فعالین روش­ها و آزمایشات به­مراتب مؤثرتری را دنبال می­کنند، که برخی از آن‌ها عبارتند از:

کشت سلولی

می­توان گفت که تمامی سلول­های انسان در محیط­های آزمایشگاهی قابل رشد هستند. این روش که به organs-on-chips نیز شهرت دارد عمدتا برای آزمایشات ایمنی شیمیایی، تولید دارو و واکسن کاربرد دارد.

مدل های کامپیوتری

به لطف پیشرفت کامپیوترها و ارتقای توانایی مدل­سازی و مشابه­سازی بدن انسان، امکان مطالعه و انجام آزمایش­های مجازی نیز فراهم آمد. این آزمایش­ها بر اساس اطلاعات از پیش ثبت شده و داده­های ریاضی به انجام تست پرداخته و نتایج دقیقی را در اختیار قرار می­دهند.

مطالعات بر روی داوطلبان

پیشرفت سریع فناوری موجبات توسعه سیستم­های اسکن پیشرفته، تکنیک­های ضبط، microdosing و سایر موارد مشابه را فراهم آورده و در نتیجه باعث شد تا امکان انجام تست­های ایمن انسانی نیز فراهم شود. این روش تست به طور گسترده برای صنایع غذایی، دارویی و بهداشتی قابل انجام بوده و نتایج بسیار دقیقی را ارائه می­سازد.

سیلانه سبز چگونه از ایمنی و کیفیت محصولات خود اطمینان حاصل می کند؟

هلدینگ سیلانه سبز به عنوان یکی از عرضه­کنندگان مطرح محصولات آرایشی و بهداشتی، مفتخر به تأییدیه انجمن پوست و جذام است. این هلدینگ با بهره­مندی از تیم توسعه مجرب و با دستیابی به پیشرفته­ترین تجهیزات آزمایشگاهی، بدون اعمال تست­ها و آزمایش­های خشونت‌آمیز و به وسیله روش­های کارآمدتر کیفیت محصولات خود را موردسنجش قرار می­دهد. محصولات این هلدینگ از تمامی استانداردهای کیفی و بهداشتی بهره­مند بوده و توانسته­اند رضایت مصرف­کنندگان را بهترین شکل کسب کنند. اطلاعات تکمیلی محصولات سیلانه سبز را می­توانید در صفحه اصلی وب­سایت این هلدینگ مشاهده کنید.

هیچ کدام از محصولات سیلانه سبز تست حیوانی ندارند

کلام آخر

تست­های حیوانی که در قرن­های نوزدهم و بیستم رواج بسیار زیادی را تجربه کرده بودند، در قرن بیستم و یکم رفته­رفته جایگاه خود را به روش­های جایگزین دادند. تا جایی که هم­اکنون در بسیاری از کشورها برای انجام آزمایشات حیوانی می­بایست مراحل قانونی متعددی دنبال شود. هم­اکنون فعالیت مطرح محصولات دارویی، محصولات آرایشی و محصولات بهداشتی از روش­های تست جایگزین کارآمد (نظیر کاشت سلولی، تست کامپیوتری، مطالعات بر روی داوطلبان و ...) بهره­برداری کرده و از کیفیت و ایمنی محصولات خود اطمینان حاصل می­کنند.

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋