🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ترامپ گاف های رقیب انتخاباتی دموکرات خود را به سخره گرفت

دونالد ترامپ در اظهارات اخیر خود گاف‌های جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا را مسخره کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل اخبار  به نقل از نیویورک پست، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا دیروز (پنجشنبه) جو بایدن، رقیب دموکرات خود در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را که در سخنرانی اخیرش گاف داده بود، به سخره گرفت.

ترامپ در اظهارات اخیر خود در پنسیلوانیا، با اشاره به گاف‌های جو بایدن،  معاون سابق باراک اوباما گفت: ما این اتفاقی که سه شنبه افتاد را داریم، که البته بایدن فکر می‌کند پنجشنبه بود (اشاره به اینکه جو بایدن روز‌های سه شنبه و پنجشنبه را جابجا گفته بود). بایدن همچنین گفته بود که ۱۵۰ میلیون آمریکایی در حملات مسلحانه کشته شده اند و اینکه او برای مجلس سنای آمریکا نامزد شده است. یک اتفاقی آنجا افتاده است!

گزارش‌ها حاکی از آن است که جو بایدن در یکی از مناظره‌های انتخاباتی اش در روز سه شنبه، به اشتباه گفته بود که از سال ۲۰۰۷ تاکنون ۱۵۰ میلیون آمریکایی در حملات مسلحانه کشته شده اند. این در حالی است که ستاد انتخاباتی جو بایدن اندکی بعد این گاف او را تصحیح کرد و گفت منظور او ۱۵۰ هزار آمریکایی بوده است.

اما این نخستین بار نیست که جو بایدن گاف می‌دهد. دوشنبه پیش هم در یکی از رویداد‌های انتخاباتی اش در کارولینای جنوبی، جو بایدن خود را با عنوان "نامزد دموکرات مجلس سنای آمریکا" خطاب کرد!

دونالد ترامپ و جو بایدن که هر دو نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری آتی آمریکا هستند و سن هر دوی آن‌ها از ۷۰ گذشته است، بار‌ها سعی کرده اند با اشاره به گاف‌هایی که دیگری بر زبان می‌آورد، سلامتی جسمانی یکدیگر را زیر سؤال ببرند. چندی پیش هم گروهی متشکل از ۳۵۰ پزشک و متخصص بهداشت روان با امضای طوماری به کنگره عنوان کردند که سلامت روانی دونالد ترامپ در بحبوحه تحقیقات درباره استیضاح او به سرعت رو به وخامت است.

آن‌ها در این طومار نوشته بودند: آن چه که دونالد ترامپ را بسیار خطرناک می‌کند، شکنندگی احساس ارزشمندی وی است. برای وی هر انتقاد جزئی به عنوان تحقیر و یا خوار شدن تعبیر می‌شود. وی برای غلبه بر این احساس پوچی و خلاء با خشم برآمده از خودشیفتگی واکنش نشان می‌دهد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋