🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حرکت کاروان شادی هزار خودرویی در شب ولادت حضرت علی(ع) مشهد غرق شادی می شود

مسئول روابط عمومی امور مساجد خراسان رضوی گفت: برنامه‌ ویژه‌ای برای شب ولادت امیرالمومنین(ع) در مشهد در نظر داریم، کاروان شادی هزار خودرویی در این شب با پخش مولودی شور و نشاطی خاص در شهر ایجاد می‌کند.

به گزارش گروه استان های  اخبار  از مشهد ، مهدی رجب‌پور مسئول روابط عمومی امور مساجد خراسان رضوی در خصوص مراسم ویژه شب ولادت امیرالمومنین (ع)، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و مشکلاتی که به‌وجود آورده همه ما ملزم به رعایت بهداشت هستیم و لغو شدن تجمع‌ها برای جلوگیری و کنترل شیوع کرونا اعیاد مذهبی را نیز تحت الشعاع قرار داده است که در این زمینه دو اتفاق رقم خورد.

او با اشاره به ولادت جوادالائمه (ع)، ادامه داد: طی برنامه‌ای که در نظر گرفتیم، شب قبل ۱۴ نقطه از شهر نور باران و نورافشانی شد که میدان شهدا، احمدآباد، سیس‌آباد، میدان ۱۵ خرداد و حر از جمله این مناطق بود.

 

مسئول روابط عمومی امور مساجد خراسان رضوی گفت: ما در مشهد حدود هزار مسجد داریم و هر یک از این مساجد موظف شدند یک کاروان شادی خودرویی را رأس ساعت هشت شب راه بیاندازند.

رجب پور با بیان اینکه تاکنون ۵۰۰ مسجد اعلام آمادگی کردند و به این طرح پیوستند، افزود: ان‌شاءالله تا شب ولادت امیرالمومنین (ع) دیگر مساجد هم اعلام آمادگی می‌کنند و از مساجد و پایگاه‌های بسیج این کاروان خودرویی شکل می‌گیرد و هر کاروان محله خود را پوشش می‌دهد.

او در خصوص برنامه‌های این کاروان‌های شادی، تصریح کرد: ما محتوای خاصی شامل مداحی یکسانی را آماده کردیم که در اختیار مساجد و پایگاه‌ها قرار می‌دهیم و آن‌ها نیز با یک باند و بلندگو به جمع کاروان شادی می‌پیوندند.

مسئول روابط عمومی امور مساجد خراسان رضوی گفت: تفاوت ما با کشور چین این است که آن‌ها امام رضا (ع) ندارند، معتقدم اگر قرار است اتفاقی رخ دهد در همین اعیاد و با توسل مردم در شب ولادت امیرالمومنین (ع) رخ می‌دهد.


رجب پور افزود: علاوه بر نورافشانی، ماشین‌نویسی و توزیع ماسک رایگان نیز در کنار این جشن صورت گرفت.

او با بیان اینکه دیگر مسئولان استان نیز به شاد بودن شهر امام رضا (ع) در شب ولادت امیرالمومنین (ع) تاکید داشته‌اند، تصمیم به برپایی جشنی بدون تجمع گرفتیم، ادامه داد: بنا شد در شب ۱۳ رجب کاروان‌های شادی در مشهد راه بیفتد و فضای شاد و با نشاطی را در شهر رقم بزند.

 

منبع:فارس

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋