🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

پرداخت تسهیلات ویژه به تعاونی ها و زنان سرپرست خانوار در قزوین

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: تسهیلات ویژه‌ای برای زنان سرپرست خانوار و تعاونی‌های مخصوص زنان فراهم شده و آماده پرداخت است.

به گزارش  گروه استان های  اخبار  از قزوین ، صدیقه ربیعی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: تعاونی‌های زنان و زنان سرپرست خانوار که دارای شرایط دریافت تسهیلات باشند، می‌توانند به دفتر امور بانوان استانداری مراجعه کنند و از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

ربیعی به وجود ۶۴ تعاونی زنان در استان قزوین اشاره و بیان کرد: چهار تعاونی در سازمان تعاون روستایی جهاد کشاورزی و ۶۰ تعاونی ویژه بانوان در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین به ثبت رسیده است که می‌توانند از تسهیلات با نرخ سود ۱۵ درصد استفاده کنند.

به گفته ربیعی سهیمه اعتبارات تسهیلات در نظر گرفته شده برای اعطای وام به طرح‌های دارای توجیه اقتصادی در تعاونی زنان، هزار و ۵۴۷ میلیون ریال است که افراد با داشتن شرایط لازم می‌توانند از این اعتبارات بهره‌مند شوند.

این مسؤول همچنین به اعطای تسهیلات به زنان سرپرست خانوار اشاره کرد و گفت: این تسهیلات به مبلغ ۳۰ میلیون ریال در قالب طرح الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی به زنان سرپرست خانوار در استان پرداخت خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین درباره زنان سرپرست خانوار هم گفت: زنان همسر فوت کرده، مطلقه، زنانی که همسر دارند، اما مسؤول معاش خانواده را بر عهده دارند به علت (زندانی بودن همسر، از کار افتادگی، معلولیت، متواری شدن و اعتیاد) و دختران مجرد قطعی (بالای ۴۵ سال) به عنوان زنان سرپرست خانوار تعریف می‌شوند.

ربیعی خاطرنشان کرد: اولویت پرداخت تسهیلات به زنان سرپرست خانوار با کسانی است دارای مدارک گواهینامه فنی و حرفه‌ای است.

به گفته او، استان قزوین دارای ۴۰ هزار زن سرپرست خانوار است که از این میان ۲۰ هزار نفر تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی کمیته امداد و بهزیستی هستند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋