🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اینفلوئنسر معروف خود و خانواده اش را فدا کرد!

اینفلوئنسر و فالگیر معروف آمریکایی خود و خانواده‌اش را قربانی خورشید گرفتگی کرد.

همشهری آنلاین: به نقل از ایندیپندنت، روز دوشنبه، ۸ آوریل امسال دانیل جانسون، ۳۴ ساله، اینفلوئنسر معروف لس آنجلسی که در فضای مجازی به طالع‌بینی و فالگیری مشغول بود، همسر و فرزندانش را قربانی خورشیدگرفتگی کرد.

اینفلوئنسر مشهور خود و خانواده‌اش را قربانی کرد!

دانیل از چند روز قبل از خورشید گرفتگی شروع به پست گذاشتن دراین باره کرد. او در پست‌هایش درباره ترس از خورشید گرفتگی می‌نوشت و این پدیده طبیعی را نمادی از «جنگ معنوی می‌دانست.»

اینفلوئنسر مشهور خود و خانواده‌اش را قربانی کرد!

از روز یکشنبه پیامی پست کرد و در آن نوشت: «بیدار شوید. آخرالزمان شده است» و به دنبال ‌کنندگانش در این باره هشدار می‌داد. در ساعت ۳:۴۰ صبح دوشنبه به وقت محلی، ساعاتی قبل از خورشید ‌گرفتگی، او همسرش جیلن چانی ۲۹ را در خانه‌اش در خیابان واریل در لس‌انجلس، با ضربات چاقو کشت و دو فرزند ۹ساله و ۸ ماه‌اش را سوار خودرو شاسی بلند پورشه کاین کرد و با سرعت زیاد در بزرگراه ۴۰۵ در نزدیکی هاوارد هیوز پارک وی، حرکت کرد.

او حوالی ساعت ۴:۳۰ صبح، دو کودکش را در حالی که خودرو در حال حرکت بود به بیرون پرتاب کرد. کودک ۹ ماه در اثربرخورد با خودروهای در حال حرکت در بزرگراه جان باخت و کودک ۹ ساله جان سالم به در برد اما بر اثر پرت شدن جراحات شدیدی دید.

بعد از این اتفاق دنیل با سرعت بیشتر راند وخودرواش را به یک درخت کوبید و خود را کشت. چند ساعت بعد، حدود ساعت ۷:۳۵ صبح، جسد جلین توسط همسایه‌ها پیدا شد، آنها که در خانه را باز دیدند مشکوک شدند و برای بررسی به خانه رفتند و جسد مرد جوان را یافتند. بدین ترتیب پلیس در جریان قرار گرفت و تحقیقات در این باره را آغاز کرد.

یکی از همسایگان به پلیس گفت که صدای دعوا و درگیری این زوج را شنیده بود. تحقیقات درباره این اینفلوئنسر آغاز شد و با بررسی دوربین‌های بزرگراه مشخص شد که او بعد از قتل همسرش چه جنایتی انجام داده است.

مسیر رانندگی او از طریق دوربین‌ها چک و مشخص شد که در شهر ردوندو بیچ با خودرواش به درخت برخورده کرده و او خود را نیز کشته است. اکنون، کودک نه ساله، تنها بازمانده قتل وحشتناک مادرشان است.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋