🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

خرید بزرگ تابستانی استقلال در انتظار یک تغییر مهم است

خرید مهم و تابستانی استقلال همچنان امیدوار به حضور در ترکیب اصلی آبی پوشان است.

ورزش سه: پس از پیروزی دو بر یک مقابل پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر، مهرداد محمدی در هفت مسابقه بعدی استقلال هرگز در ترکیب اصلی حضور نداشته و او حتی طی سه مسابقه اخیر استقلال نیز حتی به میدان نرفته که این موضوع در نوع خود عجیب و غیرمنتظره است.

خرید بزرگ تابستانی استقلال در انتظار تغییر مهم

در شرایطی که تصور می‌شد محمدی حداقل در دربی بزرگ پایتخت مقابل پرسپولیس برای دقایقی هم که شده به میدان برود، اما این اتفاق رخ نداد و خرید پر سر و صدای تابستانی استقلال پس از دیدار جام حذفی مقابل مس رفسنجان که از نیمه دوم جانشین ماشاریپوف شده بود، دیگر برای تیمش به میدان نرفته است.

محمدی که در این فصل ۴ گل برای استقلال به ثمر رسانده و یکی از بازیکنان خوب نیم فصل نخست بود و حتی به تیم ملی نیز دعوت شد، در سال جدید امید زیادی دارد تا بتواند طلسم غیبت در ترکیب و بازی‌های استقلال را بشکند و در دیدار برابر مس رفسنجان برای تیمش به میدان برود.

بسیاری از هواداران استقلال اعتقاد دارند که هر دوی جلال الدین ماشاریپوف و مهرداد محمدی می‌توانند به صورت همزمان از ابتدا به میدان بروند و از سرمربی جوان خود این مطالبه را داشته‌اند تا هر دو وینگر آبی ها در ترکیب اصلی قرار بگیرند، اما این موضوع تاکنون اتفاق نیفتاده و کادر فنی استقلال نیز تا این هفته حاضر به آزمایش حضور همزمان این دو بازیکن در میدان نشده است و برای این تصمیم نیز دلایل خاص خود را دارند.

 برای حفظ صدرنشینی و ادامه روند خوب خود در راه کسب عنوان قهرمانی، به درخشش بازیکنانی چون مهرداد محمدی نیاز ضروری دارد. باید دید که این بازیکن چه زمانی به روزهای خوب خود باز می گردد، چرا که درخشش و آمادگی محمدی می‌تواند خیال نکونام و کادر فنی را راحت کند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋