🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش باشگاه استقلال به خبر مذاکره با فرهاد مجیدی

باشگاه استقلال با اعلام حمایت از کادر فنی فعلی، شایعه های اخیر را تکذیب کرد.

برترین‌ها: جدایی مجیدی از این تیم شایعات زیادی مطرح کرد؛ شایعاتی مبنی بر اینکه ممکن است او در آینده‌ای نه چندان دور جانشین جواد نکونامی شود.

پاسخ باشگاه استقلال به «خبر مذاکره با فرهاد مجیدی»

به همین علت باشگاه استقلال با تکذیب این شایعات با انتشار بیانیه‌ای نوشت: درست در شرایطی که شاگردان جواد نکونام سزاوارانه بر صدر جدول تکیه زده اند و کادر فنی، بازیکنان و اعضای تیم و باشگاه، با آرامش کامل به دور از هرگونه تنش، تمام تمرکز خود را روی موفقیت و تداوم صدرنشینی استقلال برای جلب رضایت هر چه بیشتر هواداران فهیم مجموعه آبی گذاشته اند، عده ای به نیت تخریب تمرکز استقلال، شایعه احتمال تغییر کادر فنی و دروغ بزرگ مذاکره باشگاه با گزینه های دیگر را بر سر زبان ها انداخته اند. این عده که دشمنی شان با استقلال برای هواداران اثبات شده، پس از ناکامی در دامن زدن به سوتفاهم های داخل باشگاه، حاشیه سازی جدیدی را کلید زدند و مدعی شدند باشگاه استقلال با گزینه دیگری برای سرمربیگری مذاکره کرده بود.

 باشگاه استقلال ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی مربیانی که پیش از این برای سربلندی استقلال زحمت کشیده اند، به صراحت اعلام می کند با جواد نکونام قرارداد سه ساله دارد و هیچ برنامه ای برای تغییر سرمربی و کادرفنی فعلی ندارد و همچنان از جواد نکونام و همکارانش در کادرفنی استقلال حمایت می کند.

 همچنین باشگاه استقلال از رسانه های محترم می خواهد با توجه به قرارداد سه ساله استقلال و جواد نکونام دست از گمانه زنی در خصوص آینده نیمکت استقلال بردارند و از روبروی هم قرار دادن بزرگان استقلال پرهیز کنند.
 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋