🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

برادران ویلیامز اتلتیکو را نابود کردند

در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا یا همان کوپا دل ری اتلتیک بیلبائو و اتلتیکو مادرید به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اتلتیک بیلبائو موفق شد با نتیجه سه بر صفر اتلتیکو مادرید را شکست بدهد

فوتبالی: در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا یا همان کوپا دل ری اتلتیک بیلبائو و اتلتیکو مادرید به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اتلتیک بیلبائو موفق شد با نتیجه سه بر صفر اتلتیکو مادرید را شکست بدهد و در مجموع با نتیجه چهار بر صفر راهی فینال جام حذفی اسپانیا شود.

برادران ویلیامز اتلتیکو را نابود کردند!

در این بازی شاگردان ارنستو والورده عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند تیم دیگو سیمئونه را به خوبی مغلوب کنند. گل های این بازی را اینیاکی ویلیامز، نیکو ویلیامز و گورکا گوروزتا به ثمر رساندند. اتلتیک بیلبائو اکنون در فینال رقابت های جام حذفی اسپانیا باید به مصاف مایورکا برود.

مایورکا در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا موفق شده بود رئال سوسیداد را حذف کند و به این ترتیب در فینال به مصاف اتلتیک بیلبائو می رود. هم اتلتیک بیلبائو و هم مایورکا این فینال و این جام را جدی می گیرند چرا که شانسی برای قهرمانی در جام های دیگر ندارند و به این ترتیب کوپا دل ری برای آن ها بسیار مهم و حیاتی است. روی کاغذ شانس اتلتیک بیلبائو با هدایت ارنستو والورده برای فتح جام حذفی اسپانیا بیشتر است اما فوتبال را نمی توان به این شکل پیش بینی کرد.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋