🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ارو در آخرین لحظه از شکست فرار کرد

دیدار دو تیم گلگهر و پیکان دریکی از جذاب‌ترین دیدارهای این هفته با نتیجه ۲-۲ خاتمه پیدا کرد.

ورزش سه: دیدار دو تیم گلگهر و پیکان دریکی از جذاب‌ترین دیدارهای این هفته با نتیجه ۲-۲ خاتمه پیدا کرد.

پیکان در لحظه آخر از شکست فرار کرد

در نخستین دیدار از هفته هفدهم لیگ برتر خلیج فارس گل گهر سیرجان در ورزشگاه خانگی خود میزبان و پذیرای پیکان بود که در پایان این دیدار با تساوی ۲-۲ و تقسیم امتیازات خاتمه پیدا کرد.

گلگهر در مجموع نمایش تهاجمی خوبی داشت و مزد حملات خودش را در دقیقه چهل و دوم از نیمه اول گرفت؛ جایی که ارسال رزاق پور و ضربه سر زیبای زنده روح همراه شد تا پیش از پایان ۴۵ دقیقه نخست اولین گل بازی به ثبت برسد اما در ۴۵ دقیقه دوم شرایط متفاوت بود.

هر دو تیم احتیاط را شرط عمل قرار داده بودند و همین موضوع باعث شد تا دیدار کم موقعیت‌تری نسبت به نیمه اول شاهد باشیم اما پیش از پایان بازی ارسال امیرحسین صدقی بازیکن تعویضی غلامرضا عنایتی به پاکدل رسید تا گل تساوی بخش این بازی توسط این بازیکن به ثمر برسد.

البته این پایان کار نبود و اشتباه محمد آژیر باعث تا به سود گل گهر اعلام پنالتی صورت گیرد تا روبرتو تورس از روی نقطه پنالتی کار آسانی در پیش داشته باشد ولی این دیدار باز هم در ادامه گل داشت. ابراهیم صالحی هافبک فیروزه‌ای پوشان موفق شد خیلی سریع گل خورده را جبران بکند تا پیکان در این بازی بازنده نباشد و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دهند.

با تقسیم امتیازات در این بازی گل گهر به ۲۷ امتیاز رسید و در رده ششم جدول با ملوان برابر شد و همچنین شاگردان رضا عنایتی با ۱۳ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول باقی ماندند و حالا هر دو تیم باید چشم انتظار دیدار همسایه‌های لیگ برتری خود باشند.

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋