🖊آخرین اخبار

🖊آخرین اخبار

جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان
توسط ۴۹ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آمار وحشتناک الهلال کار سپاهان را سخت می کند

دو تیم سپاهان و الهلال عربستان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز پنجشنبه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم خواهند رفت.

فرهیختگان: دو تیم سپاهان و الهلال عربستان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز پنجشنبه در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم خواهند رفت.

آمار وحشتناک الهلال، کار سپاهان را سخت می‌کند

با حذف پرسپولیس و نساجی از این رقابتها، شاگردان ژوزه مورایس تنها نماینده باقی مانده از فوتبال ایران در باشگاه های آسیا هستند که این موضوع اهمیت دیدار پنجشنبه را دوچندان می‌کند.

کار سپاهانی‌ها آنجایی سخت می‌شود که بدانیم الهلالی‌ها در آماده‌ترین فرم خود قرار دارند. شاگردان ژسوس در ۳۰ بازی اخیر خود هیچ شکستی را تجربه نکرده‌اند. نکته جالب اما آمار مهاجمان این تیم است؛ جایی که آنها میانگین ۲/۹ گل زده در هر بازی را در دوران شکست ناپذیری خود به ثبت رسانده‌اند. بنابراین قطعا مدافعان سپاهان شب سختی را مقابل میتروویچ و یارانش خواهند داشت.

 از طرفی الهلالی‌ها در شرایط مسابقه قرار دارند و به تازگی در تورنمنتی که با حضور النصر و اینترمیامی برگزار شد، قهرمان شده‌اند. تورنمنتی که در ورزشگاه تازه تاسیس الهلال یعنی کینگ دام آرنا برگزار شد و بیشتر برای فوتبال عربستان و الهلال جنبه قدرتنمایی داشت.

 

🖊آخرین اخبار
🖊آخرین اخبار جدیدترین خبرهای ایران و جهان🌍 پربیننده ترین اخبار روز. مهمترین اخبار روز. آخرین و جدیدترین اخبار جهان

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋